SuperMarket Democracy

"Τα τελευταία τρία χρόνια, το φαινόμενο της ανοικτά προπαγανδιστικής χρήσης των δημοσκοπήσεων, από τα Μέσα Ενημέρωσης, έλαβε πρωτοφανείς διαστάσεις. Το γεγονός αυτό αποτελεί άλλη μια λυπηρή ελληνική ιδιομορφία. Οι δημοσκοπήσεις χρησιμοποιούνται από τα ΜΜΕ σε επιχειρήσεις «ψυχολογικού πολέμου» (PSYOPS), για την κατίσχυση στη μάχη των «εντυπώσεων». Στo πλαίσιo του κομματικού «πολέμου» (του κομματικού ανταγωνισμού), δεδομένου και του....
αυξημένου
ρόλου που έχουν καταλάβει στην Ελλάδα τα ΜΜΕ, απέναντι στα κόμματα, ο στόχος είναι διπλός: τόσο η κοινή γνώμη, όσο και το ηθικό των (αντίπαλων) κομματικών στελεχών." Γιαννης Μαυρης (Καθημερινή 19/11/2006)
Η δημοσκόπηση της GPO στο MEGA που είδαμε εχθές ( 29/5/2012) είναι ακόμη μία και όχι η τελευταία προσπάθεια ώστε οι Έλληνες να μη βγουν από τα κομματικά μαντριά των εγκεκριμένων κομμάτων, των συνδικάτων ελέγχου της κοινής γνώμης και να μη δηλώσουν με ψήφο στην Χρυσή Αυγή "φτάνει πια, ως εδώ και μη παρέκει". Οι Έλληνες, οι Ελληνίδες τα Ελληνόπουλα πρέπει να ξαναμπούν στο Supermarket Democracy και να αγοράσουν με την ψήφο τους τα εγκεκριμένα προϊόντα-κόμματα που πλασάρουν οι εμποροι της απάτης, της λαμογιάς, του εθνομηδενισμού.
Ηταν μαζεμένοι γύρω απο τον Πρετεντέρη σαν καλά παιδιά. Ο γλοιώδης χολερικός αρλουμπολόγος της ΔΗΜΑΡ ομοτράπεζος της Ρεπούση και Δραγώνα σύντροφος Μπίστης, Ο κύριος Σταϊκούρας της Νυχτωμένης Διαχρονικά (ΝΔ), προϊόν-κόμμα που ισοδυναμεί με πολιτικό τίποτα, ληγμένο, Ο πρώην ΛΑΟΣ, πρώην τσεκουροφόρος - πάει ξεχάστηκε- και νυν νεοδημοκράτης Βορίδης, η εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ, των λαθρολάγνων της Υπατίας, του κόμματος των κουκουλοφόρων, των Δεκεμβριανών 2008 - και αυτά ξεχάστηκαν- , των “συγκεκριμένων ποσών βίας” των ληστών και τουρκολάτρης σύντρόφισσα Δούρου.
Σιωπηρές συμφωνίες καλύπτουν τις εκφάνσεις του μίσους κατά των Ελλήνων. Λεπτοί και ραφιναρισμένοι συζήτησαν, τα μιλήσαν, τα συμφωνήσανε. Το πρόβλημα δεν είναι οι τυραγνισμένοι Έλληνες, οι φτωχοποιημένοι απο τα “δημοκρατικά” λαμόγια της “γενιάς του Πολυτεχνείου ΑΕ”, οι δολοφονημένοι απο τα λαθροστύφοι, τα θύματα των ληστών. Το πρόβλημα τους είναι η Χρυσή Αυγή.
Οι επιστήμονες δημοσκόποι ή ερευνητές της αγοράς που ήταν παρόντες με πολύ λογισμό αλλά καθόλου αυτοπεποίθηση μας ανέλυσαν τα μερίδια αγοράς των προϊόντων-κομμάτων που πρέπει να πλασάρουν στο Supermarket Democracy για να τα αγοράσει η ψηφομάζα. Έδωσαν ένα 4.1% στην Χρυσή Αυγή. Είναι ένα ποσοστό, ένα νούμερο. Εκείνο που δεν μας είπαν, δεν μας ανέλυσαν είναι ότι περαν της ποσοτικής αξίας του ποσοστού, οποιαδήποτε αξία άν έχει, υπάρχει και μία ποιοτική διάσταση. Τα μερίδια αγοράς κάθε προιόντος εξαρτώνται απο την διαφήμιση, το ράφι στο Supermarket, τις προσφορές, την προώθηση των προϊόντων.
Η Χρυσή Αυγή διεκδικεί το ποσοστό αυτό απομονωμένη απο τα ΜΜΕ(ξαπάτησης), κατασυκοφαντούμενη, προπηλακιζόμενη και υβριζόμενη. Οι βουλευτές και υποψήφιοι βουλευτές της Χρυσής Αυγή ξυλοφορτώνονται απο το αριστερό παρακράτος και η είδηση περνάει με χάρι στα ψιλά.
Keywords
Τυχαία Θέματα