Α. Γεωργιάδης: Υπέρ πάντων η ανταγωνιστικότητα της ελληνικής σημαίας

Η ανταγωνιστικότητα της ελληνικής σημαίας ήταν, είναι και θα πρέπει να παραμείνει προτεραιότητα.

Την επισήμανση αυτή έκανε νωρίτερα ο υφυπουργός αρμόδιος για θέματα Ναυτιλίας Ά. Γεωργιάδης, ο οποίος αναφέρθηκε σε ζητήματα μείζονος σημασίας, εξ αφορμής της....
πρόσφατης επίσκεψης του στο Λονδίνο.

Ο κ. Γεωργιάδης ειδικότερα, αναφέρθηκε στο νομοθέτημα που θα αφορά στην πάταξη της πειρατείας, σημείωσε τη σημασία του, ενώ τόνισε ότι και αυτό εφόσον ψηφιστεί θα συμβάλλει στην ανταγωνιστικότητα του υπό ελληνική σημαία στόλου, για λόγους που είναι πρόδηλοι.

Μάλιστα τόνισε επειδή στην υπόθεση συνεμπλέκονται και άλλα υπουργεία, ότι θα πρέπει να υπάρχει άμεση γνωμοδότηση του, γιατί σε διαφορετική περίπτωση η χρονική καθυστέρηση δεν θα συμβάλλει στο ζητούμενο, αλλά θα είναι εις βάρος, καθώς όπως ανέφερε ο ανταγωνισμός ήδη έχει λάβει μέτρα.

Στο σημείο αυτό, είπε, ότι υπήρξαν ευνοϊκά σχόλια σε επίπεδο ΙΜΟ με τη γνωστοποίηση της πρόθεσης για την κατάθεση του ν/σ για τη πειρατεία, λέγοντας ότι και η Μ. Βρετανία ανακοίνωσε και αυτή τη λήψη σχετικών μέτρων.

Εστιάζοντας στα της ανταγωνιστικότητας, ο κ. Γεωργιάδης υπήρξε καυστικός για τις δυσλειτουργίες που έχουν παρατηρηθεί από της διαλύσεως του τέως αμιγούς ΥΕΝ και της αποψίλωσης του από το Λιμενικό, σημειώνοντας ότι είναι μόνιμο αίτημα του συνόλου των φορέων της ναυτιλίας, η ανασύσταση του υπουργείου με την δομή που υπήρχε πριν τη κατάργηση του.

Πρέπει να δούμε, είπε, τα στοιχεία και ποιες είναι οι αιτίες που φεύγουν από την ελληνική σημαία πλοία ή δεν εντάσσονται άλλα, για να σημειώσει ότι είναι αντικίνητρο ακόμα και η γραφειοκρατία που έχει υπεραυξηθεί, αφού σε άλλες περιπτώσεις απαιτούνται μόνο λίγες ώρες για να ολοκληρωθούν οι δέουσες ενέργειες ύψωσης σημαίας στον ανταγωνισμό, όταν στην ελληνική πραγματικότητα το χρονικό εύρος αγγίζει και τους τρεις μήνες.

Θα μείνετε εδώ, είπε ο κ. Γεωργιάδης απευθυνόμενους στους ναυτιλιακούς συντάκτες και θα έχετε τη “ατυχία” να καταγράφετε τη ζημία που θα συμβαίνει στην ελληνική ναυτιλία αν δεν επέλθει η ανασύσταση του υπουργείου με την παλαιά δομή, για να προβεί σε ένα έμμεσο σχόλιο ότι θα πρέπει να εξηγηθεί γιατί μειώνεται ο στόλος, με τη παρούσα δομή έναντι του παρελθόντος όπου υπήρχε αύξηση, για να καταλήξει συμπερασματικά ότι η παλαιά δομή πληρούσε αυτό το οποίο επιχειρεί τώρα ο ανταγωνισμός.

Δηλαδή, του ones stop shop, το οποίο ως γνωστόν επεδίωκε και επιδιώκει ο εφοπλιστικός κόσμος και υποστηρίζουν απόλυτα οι δύο εκ των τριών εταίρων της κυβέρνησης.

Ο κ. Γεωργιάδης αποκάλυψε ότι είναι στην πρόθεση του να ενημερώσει τους συναρμόδιους υπουργούς αλλά και την κυβέρνηση για τα αποτελέσματα των επαφών που είχε στο Λονδίνο και ιδιαίτερα με το Committee, όπου το θέμα που κυριάρχησε ήταν η επανασύσταση του ΥΕΝ και η δημιουργία του οne stop shop, ως εκ των βασικών στοιχείων που θα μπορούσαν να φέρουν πλοία την ελληνική σημαία.

Στο σημείο αυτό αναφέρθηκε και στις δ
Keywords
Τυχαία Θέματα