«Αλαλούμ» με τα Νομοσχέδια λίγο πριν τις εκλογές!

Η λέξη αλαλούμ δεν αρκεί για να περιγράψει αυτό που συμβαίνει τις τελευταίες ημέρες στη Βουλή μία μόλις ανάσα πριν από τις εκλογές.
Τα νομοσχέδια που έρχονται να ψηφιστούν φέρουν δικαίως το παρατσούκλι «τούβλα» αφού ξεπερνούν τις 700 σελίδες, ενώ μαζί με τις… υποχρεώσεις που απορρέουν από το μνημόνιο μπαίνουν… τσόντα
και μία σειρά από άλλες εξίσου σημαντικές διατάξεις, τα λες και χατήρια προς.....
επαγγελματικές τάξεις, χώρια τις πολυσέλιδες αλλαγές.

Τις 33 σελίδες έφτασαν εκείνες του κ. Σηφουνάκη για τον νέο ΓΟΚ, τις 16 εκείνες της Διαμαντοπούλου για το νομοσχέδιο του Ανάπτυξης και τις 14, προς στιγμήν τουλάχιστον ,εκείνες του Βορίδη.

Μάλιστα το εν λόγω νομοσχέδιο του Υπουργείου Μεταφορών αποτελεί το πιο ξέφραγο αμπέλι αφού περιλαμβάνει και ταξί και ηλεκτρονικές επικοινωνίες και δημόσια έργα και ζητήματα τουρισμού.

Την ίδια στιγμή, τουλάχιστον εντυπωσιακή χαρακτηρίζεται η… προσαρμοστικότητα του κ. Βορίδη στα υπουργικά του καθήκοντα καθώς ούτε παλιοί υπουργοί δεν προχωρούν με τέτοια ευκολία και προχειρότητα σε σειρά τροποποιήσεων που έχουν καταστήσει το νομοσχέδιο και αγνώριστο και… δυσανάγνωστο για όποιον επιχειρήσει να βγάλει άκρη.

Για παράδειγμα, εκτός από το δώρο της επιμήκυνσης του χρόνου απόσυρσης του οχήματος για τους ιδιοκτήτες ταξί και την παραπομπή στο… μέλλον του τρόπου φορολόγησης της μεταβίβασης των αδειών τους, συμπεριλήφθηκε στο νομοσχέδιο και μία ακόμη χαριστική διάταξη που πέρασε στα … ψιλά, και αφορά στην αύξηση του ορίου απόσυρσης των σχολικών λεωφορείων που εξομοιώνονται πλέον με εκείνα των αστικών, υπεραστικών και τουριστικών λεωφορείων.

Ενδεικτικό της σωρείας σημαντικών διατάξεων που επιχειρείται να «περάσουν» με συνοπτικές διαδικασίες μέσα στον γενικότερο νομοθετικό οργασμό των ημερών , είναι το άρθρο 148 που…. εντοπίστηκε εγκαίρως και τελικά αποσύρθηκε μετά την καταψήφισή του από όλα τα κόμματα και κυρίως τους βουλευτές του ΠΑΣΟΚ.

Αφορούσε το ειδικό χωροταξικό για τον τουρισμό κι έδινε την δυνατότητα χωροθέτησης μεγαλύτερων σε έκταση τουριστικών δραστηριοτήτων σε νησιά αντί των αρχικών 90τ.χλμ σε 70 τ.χλμ και άνω μεταξύ των οποίων Σίφνος, Σαντορίνη, Μύκονος, Σύρος, Αίγινα κ.α, ενώ προέβλεπε παράλληλα την αύξηση της παραθεριστικής κατοικίας στο 75% της δομούμενης επιφάνειας στην περίπτωση που ο υποδοχέας διέθετε και γήπεδο γκολφ.

http://www.briefingnews.gr
Keywords
Τυχαία Θέματα