«Απέναντι» = «Τίποτα»: Το τέχνασμα του Μητροπολίτη Πειραιά

Το να ταυτίζει κανείς την Αριστερά (την ιστορία της, τις Ιδέες της και τις αξίες της) με την καθεστωτική «αριστερά» (τα υποπροϊόντα της καπιταλιστικής μετάλλαξης) δεν αρκεί η δραματική άγνοια και σύγχυση που ζούμε, ούτε η θηριώδης ιδεολογική καθίζηση της Νέας Εποχής.

Χρειάζεται ακόμα να είσαι ποτισμένος και με μεγάλες δόσεις καθεστωτικής «πονηρίας», αντι-αριστερής προπαγανδιστικής κατήχησης και ταχυδακτυλουργικής δολιότητας…

Δεν είναι δυνατόν, να.....
ταυτίζουμε με απλοϊκή αφέλεια, το σοσιαλισμό με το ΠΑΣΟΚ
και την Αριστερά με τον Κύρκο, τον Κουβέλη και τις ποικίλες «αριστερές» ετικέτες της νεοταξικής μεταμφίεσης…

Ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ άσκησε μια πύρινη κριτική με αντικείμενο την κηδεία του Λεωνίδα Κύρκου.

Διαβάστε ΕΔΩ:
http://klassikoperiptosi.blogspot.com/2011/09/blog-post_02.html

Βεβαίως ο Μητροπολίτης, ενώ θα μπορούσε να καταπιαστεί με χίλια δύο για να ξεγυμνώσει όλο αυτό το «συμπόσιο» της καπιταλιστικής τελετουργίας και της νεοταξικής μόλυνσης, κατασκεύασε ένα ταχυδακτυλουργικό τέχνασμα για να πει το δικό του «μάθημα».

Στήριξε όλο το οικοδόμημα της κριτικής του σε μια σοφιστεία: Στην έκφραση του Φώτη Κουβέλη «να περάσει απέναντι»!!!!

Αυθαίρετα και ταχυδακτυλουργικά έδωσε τη δική του ερμηνεία στο «απέναντι», την ερμηνεία του «ΤΙΠΟΤΑ» και κατόπιν ύφανε τα επιχειρήματά του: Σαφώς «ωραία» αυτά τα επιχειρήματα για το «ΤΙΠΟΤΑ» και θα συμφωνούσαμε και εμείς αν το «απέναντι» σήμαινε «τίποτα»…

Δεν ξέρουμε αν αυτή η αυθαιρεσία και ταχυδακτυλουργία του Μητροπολίτη είναι σκόπιμη ή από άγνοια ή επειδή ήθελε πάση θυσία να «κατασκευάσει» ένα τέχνασμα για να αναπτύξει την «ωραία διδασκαλία» γύρω από το «τίποτα».

Πώς ο Μητροπολίτης Σεραφείμ έδωσε αυτήν την ερμηνεία στο «απέναντι» μόνο ο ίδιος και αυτοί που έσπευσαν να το υμνήσουν μπορεί να μας πουν…
Το «απέναντι» σηματοδοτεί το «επέκεινα»: ἐπ' εκείνα σε αντιδιαστολή με το επί τάδε, στην άλλη όχθη…

Μεταφορικώς και μεταφυσικώς αναφέρεται και στη μεταθανάτιο ζωή…

Ο όρος επέκεινα (μετάφραση του γερμανικού jenseits που χρησιμοποιείται στην καθομιλουμένη και για την απέναντι όχθη) έχει ως αφετηρία τη γερμανική φιλοσοφία.

Σύμφωνα με τον Καντ κάθε γνώση βρίσκεται σε άμεση σχέση με την ιδέα της ψυχής, του κόσμου και του Θεού.

Ο Γιάσπερς προσδιορίζει ως τρεις τις θεμελιώδεις λειτουργίες της καντιανής φιλοσοφίας: τον προσανατολισμό στον κόσμο (Weltorientierung), τον υπαρξιακό φωτισμό (Existenzerhellung) και την άνοδο προς το Επέκεινα (Jenseits).
Και ο Φόιερμπαχ αναλύοντας την Ουσία του χριστιανισμού ΟΡΙΟΘΕΤΕΙ το diesseits από το jenseits, το εδώ από το επέκεινα, τη γη από τον ουρανό…
Ο Κουβέλης, λοιπόν, με το «απέναντι», χρησιμοποιεί και αυτός «πονηρά» τον ανωτέρω φιλοσοφικό κώδικα. Καλεί τον Κύρκο να περάσει στην άλλη όχθη, στη μεταθανάτιο ζωή, στον κόσμο της αιωνιότητας: Στον κόσμο του Θεού, σύμφωνα με
Keywords
Τυχαία Θέματα