Δείτε πως οι τράπεζες τονώνουν την αγορά με τις εγγυήσεις των 30δις της κυβέρνησης

Η Τράπεζα Πειραιώς συμμετέχει στο Πρόγραμμα του Υπουργείου Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής "Εξοικονόμηση κατ' Οίκον" αξιοποιώντας για άλλη μια φορά, υπεύθυνα τα αναπτυξιακά μέτρα της πολιτείας.

Πρόκειται για μια πολύ σημαντική δράση, μέρος της οποίας συγχρηματοδοτείται από το "Ταμείο Εξοικονομώ κατ΄ Οίκον" (συγχρηματοδότηση του Ευρωπαϊκού Ταμείου Περιφερειακής Ανάπτυξης και εθνικών πόρων) και την......
Τράπεζα
Πειραιώς, ενώ η διαχείρισή του πραγματοποιείται από την ΤΕΜΠΜΕ Α.Ε.

Το Πρόγραμμα "Εξοικονόμηση κατ΄ Οίκον" έχει σαν βασικό στόχο τη μείωση των ενεργειακών αναγκών και την εξοικονόμηση ενέργειας στον οικιακό κτηριακό τομέα. Συγκεκριμένα, αφορά στην παροχή δανείων με ιδιαίτερα ευνοϊκούς όρους που θα χορηγηθούν σε ιδιοκτήτες κατοικιών/φυσικά πρόσωπα, με σκοπό να πραγματοποιήσουν συγκεκριμένες παρεμβάσεις (επισκευές) που θα βελτιώνουν την ενεργειακή απόδοση των κατοικιών τους.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν είτε με ένα τηλεφώνημα 24 ώρες το 24ωρο στο 182838 ή στο 210-3288000 ή σε οποιοδήποτε κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς να ενημερωθούν άμεσα για το αν μπορούν να ενταχθούν στο πρόγραμμα και ποια είναι τα οικονομικά κίνητρα που τους παρέχονται.
Επίσης, η Τράπεζα Πειραιώς εξασφαλίζει οικονομική προέγκριση σε 24 ώρες.
Τέλος, πληροφορίες παρέχονται στην ιστοσελίδα του ΥΠΕΚΑ http://exoikonomisi.ypeka.gr

Σήμερα, η Τράπεζα Πειραιώς παραμένει η μοναδική Τράπεζα που υπεύθυνα καλύπτει το κοινό που επιθυμεί την πράσινη στροφή στη ζωή του μέσα από την εξοικονόμηση ενέργειας και φυσικών πόρων, με ένα τόσο ευρύ φάσμα πράσινων χρηματοδοτικών λύσεων. Μέσα από τη συμμετοχή μας στο νέο αυτό τόσο σημαντικό πρόγραμμα, συνεχίζουμε να διατηρούμε το προβάδισμα αποδεικνύοντας την άμεση ανταπόκριση μας σε νέες προκλήσεις και δεδομένα.



Ωραία λοιπόν, πάμε τράπεζα Πειραιώς για το Πρόγραμμα του Υπουργείου Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής "Εξοικονόμηση κατ' Οίκον"



Στις 15/2/2011 κατέθεσα στην τράπεζα Πειραιώς υπ. Καρδίτσας, όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά
με σκοπό να ενταχθώ στο πρόγραμμα ενεργειακής αναβάθμισης της οικίας μου.
Στις 24/2/2011 υπάλληλος του υπ. Καρδίτσας μου απάντησε τηλεφωνικά ότι η αίτησή μου
απορρίπτεται χωρίς καμία αιτιολογία.

Χωρίς αιτιολογία? Δεν μπορεί κάτι συμβαίνει εδώ!

Την επόμενη ημέρα 25/2/2011 πηγαίνω στη τράπεζα Πειραιώς υπ. Καρδίτσας και
καταθέτω εγγράφως το ερώτημα «με πια αιτιολογία» απορρίπτεται το αίτημά μου.
Η πρώτη απάντηση που μου έσωσε ο Διευθυντής του υπ. Καρδίτσας ήταν
ότι επικοινώνησε με τα κεντρικά της τράπεζας και του είπαν ότι δεν είναι
υποχρεωμένοι να μου απαντήσουν.
Τη συζήτηση μου αυτή στο υπ. Καρδίτσας την έχω καταγράψει με κάμερα με γνώση του κ Διευθυντή.
Κατόπιν πιέσεως όμως τελικά αφού επισκέφτηκα το υποκατάστημα Καρδίτσας αρκετές
φορές διαμαρτυρόμενος, κατάφερα στις 23/3/2011 ένα μήνα μ
Keywords
Τυχαία Θέματα