Διόδια

Γράφει ο Νίκος ΜΠΟΓΙΟΠΟΥΛΟΣ

Τον Απρίλη του 2005 ολοκληρώθηκε η εισαγγελική έρευνα για τη σύμβαση κατασκευής και λειτουργίας της Αττικής Οδού. Σύμφωνα με το πόρισμα της εισαγγελέως Πρωτοδικών που διεξήγαγε την έρευνα, πρόκειται για μια «λεόντεια» σύμβαση όσον αφορά τα συμφέροντα του.....
ελληνικού Δημοσίου.
Εντούτοις, παρότι «λεόντεια» (μήπως και ληστρική;) για τα συμφέροντα του Δημοσίου, η δικογραφία σχετικά με τη σύμβαση τέθηκε στο αρχείο! Το αιτιολογικό; Ότι η συγκεκριμένη σύμβαση (όπως, άλλωστε, συμβαίνει με όλες τις παρεμφερείς συμβάσεις) κυρώθηκε με νόμο στη Βουλή
ήδη από το 1996.


Ως εκ τούτου, η σύμβαση και οι ομοειδείς με αυτήν δεν μπορούν να προσβληθούν νομικώς, αφού έχουν ενδυθεί - κατά τη συνήθη πρακτική του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ - με τη «νομιμότητα» των κυβερνητικών και κοινοβουλευτικών πλειοψηφιών τους, που τις υπερψήφισαν.

Πράγμα που με τη σειρά του σημαίνει ότι οι εργολάβοι μπορούν να συνεχίζουν - «νομίμως και ηθικώς»
Keywords
Τυχαία Θέματα