Γράμμα από τα Κατειλημμένα Λύκεια της Φλώρινας

Σας διαβεβαιώνουμε πως αν επιβιώσουμε δεν θα σας μοιάσουμε.

ΠΡΟΣ
Τις Διευθύνσεις των Λυκείων Φλώρινας, το Γραφείο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Φλώρινας, στην Υπεύθυνη Παιδείας της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας και στην Υπουργό Παιδείας

Μερικά Μόνον Αδυσώπητα Αιτήματα Μαθητών Γενικών Λυκείων Φλώρινας ή γιατί προβαίνουμε κάθε χρόνο σε καταλήψεις

Όλες οι πληροφορίες του παρόντος κειμένου είνα ακριβείς και βρίσκονται αναρτημένες σε εκπαιδευτικά sites.

Δεν αποτελεί δικαιoλογία το: «δεν τα εγνώριζα».

1. Δεν είναι δυνατόν όλοι οι άνθρωποι του λεγόμενου πολιτισμένου κόσμου να εργάζονται οκτώ ώρες ημερησίως και εμείς δεκαέξι, ενώ για να αποφοιτήσουμε από το (δωρεάν!) λύκειο και να....
πετύχουμε σε μια σχολή θα πρέπει οι γονείς μας να πουλήσουν ένα χωράφι.

2. Τα σχολικά βιβλία, ακόμη από τότε που είχαν τεθεί σε κυκλοφορία, η επιστημονική κοινότητα της χώρας τα χαρακτήρισε απαράδεκτα επιστημονικώς και διδακτικώς. Επί τόσα έτη που εκδίδονται δεν έχουν διορθώσει όχι τα επιστημονικά λάθη αλλά ούτε καν τα τυπογραφικά. Δεν ομιλούμε βεβαίως για την ανύπαρκτη διδακτική ή αισθητική τους. Φυσικά, τα περισσότερα γράφονται με αναθέσεις σε ημετέρους ημιμαθείς του εκάστοτε κόμματος, διότι κανείς σοβαρός επιστήμονας δεν καταδέχεται να συγγράψει με ανάθεση από το υπουργείο ή χειρότερα, κανείς σοβαρός επιστήμονας δεν έχει πια απομείνει στις κομματικές γραμμές των κυβερνόντων κομμάτων. Και πάντοτε, ω απορίας άξιον, πως είναι δυνατόν να ανατίθενται στις ίδιες συγγραφικές ομαδούλες; Βεβαίως υπάρχουν και οι καταγέλαστες επιλογές σχολικών βιβλίων με διαγωνισμούς. Αλλά είναι πια γνωστόν τοις πάσι ότι πάντοτε προκηρύσσονται επειγόντως και εκτάκτως ώστε πάντοτε να τους κερδίζουν άνθρωποι που χρόνια πριν την προκύρηξη γνωρίζουν τις προδιαγραφές του έργου και φυσικά πάντοτε εργολάβοι-συγγραφείς μεγάλων εκδοτικών οίκων. Δεν θα αναφερθούμε φυσικά στα αστεία κριτήρια και όμοιους κριτές που επιλέγονται για να αξιολογήσουν τα διαγωνιζόμενα έργα. Έτσι πετούν αυτομάτως εκτός διαγωνισμού τόσους άλλους σοβαρούς επιστήμονες της χώρας μας και του εξωτερικού που δεν έχουν την δέουσα εσωτερική πληροφόρηση. Αυτή είναι η αλήθεια.

Η λύση: Κάθε διδάσκων επιλέγει το δικό του βιβλίο από την αγορά.

3. Τα θέματα που τίθενται στις πανελλαδικές εξετάσεις ουδεμία σχέση έχουν με αυτά των σχολικών μας βιβλίων. Είναι ωμή απάτη από μέρους του Υπουργείου Παιδείας το γεγονός ότι σε άλλα θέματα μας προετοιμάζει το σχολείο και σε άλλα μας εξετάζει η ΚΕΓΕ. Βεβαίως εμείς δεν προτείνουμε να πέσει το επίπεδο των θεμάτων των Πανελλαδικών, αντιθέτως προτείνουμε το σχολικό επίπεδο να εξισωθεί με αυτό των πρώτων. Πως να μην πάμε στα φροντιστήρια λοιπόν; Πώς να μην πέσει το σχολείο σε δεύτερη μοίρα, αφού η ζωή μας όλη εξαρτάται από το φροντιστήριο, αφού το Υπουργείο Παιδείας έχει καταφέρει να κατεξευτελίσει το επίπεδο του σχολείου με τις ανούσιες δήθεν γενικές γνώσεις και άλλα κουραφέξαλα. Και φυσικά
Keywords
Τυχαία Θέματα