Μυστική συμφωνία της Κομισιόν με την Αegean σε βάρος της Ολυμπιακής

Το ξεπάστρεμα της Ολυμπιακής Αεροπορίας

Μυστική συμφωνία της Κομισιόν με την Αegean σε βάρος της Ολυμπιακής με αντάλλαγμα την αγορά Airbus υποπτευόταν η πρεσβεία.
Σάββατο, Σεπτέμβριος 03, 2011 Λόγιος Ἑρμῆς 0 Σχόλια


Επαφές με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Aegean Θεόδωρο Βασιλάκη και τον γιό του Ευτύχιο, είχε ο Αμερικανός πρέσβης με στόχο να αποτρέψει την αγορά αεροσκαφών
Αirbus αντί των αμερικανικών Boeing.

Οι Αμερικανοί διπλωμάτες αναφέρονται σε φήμες σύμφωνα με τις οποίες η ευρωπαϊκή επιτροπή ασκούσε πιέσεις στην ελληνική κυβέρνηση να μην προχωρήσει σε ιδιωτικοποίηση αλλά σε....
εκκαθάριση της Ολυμπιακής. Σε αντάλλαγμα αυτών των πιέσεων, σύμφωνα πάντα με τις φήμες, η Aegean θα συμφωνούσε να αγοράσει αεροσκάφη τύπου Airbus.

O διευθύνων σύμβουλος της Aegean παραδέχθηκε ότι είχε έρθει σε επαφή με ευρωπαίους διπλωμάτες σχετικά με την αγορά αεροσκαφών Airbus αλλά αρνήθηκε ότι υπήρξε οποιαδήποτε πίεση προς όφελος της εταιρείας του.

Η αμερικανική πρεσβεία πάντως δεν φάνηκε να πείθεται από τις εξηγήσεις του Βασιλάκη και σε σχόλιό της αναφέρει ότι οι Βρυξέλλες ήταν πράγματι σε θέση να βοηθήσουν την Αegean.


Διαβάστε το σχετικό τηλεγράφημα
C O N F I D E N T I A L SECTION 01 OF 02 ATHENS 001903

SIPDIS

E.O. 12958: DECL: 07/14/2015
TAGS: EAIR, ECON, GR
SUBJECT: AEGEAN CEO: IT'S JUST BUSINESS, AIRBUS FITS OUR
OLYMPIC-LESS FUTURE

REF: A. ATHENS 1832

B. ATHENS 1836
C. ATHENS 1851

Classified By: AMB Charles Ries According to reasons 1.5 (b) and (d)

1. (C) Summary: Ambassador met with Aegean Airlines CEO
Theodoros Vassilakis and fellow Board-member and son,
Eftihios Vassilakis, to discuss Aegean's recent decision to
purchase six Airbus aircraft over Boeing aircraft. Theodoros
denied any political angle in the Airbus decision, claiming
that Aegean is merely looking ahead toward a future without
main rival Olympic Airlines, where Aegean expands its service
throughout Europe. Noting that Airbus and Boeing had made
very similar offers on price, the decision had come down to
the novelty marketing potential of switching to Airbus,
lingering irritation with unspecified support problems during
their relationship with Boeing, and most significantly,
greater flexibility in training air crews in the Airbus 319
through 321 family as opposed to Boeing aircraft.
Furthermore, father and son confirmed that the switch to
Airbus would mean the complete phasing out of Boeing aircraft
by 2010, when the Aegean fleet might number as many as 25
aircraft. Theodoros did agree to entertain a final approach
from Boeing, although they felt the likelihood of the
decision being changed was no more than "10 or 20 percent."
End Summa
Keywords
Τυχαία Θέματα