Νέα αύξηση στα ανασφάλιστα αλλά και στα ασφάλιστρα αυτοκινήτου

Νέες αυξήσεις στα ασφάλιστρα αυτοκινήτου θα φέρει το 2012, καθώς θα υπάρξει και νέα αναπροσαρμογή των κατώτατων ορίων υποχρεωτικής ασφάλισης για την αστική ευθύνη στα πλαίσια προσαρμογής σε κοινοτική οδηγία.
Ωστόσο, η εκτίμηση στελεχών της αγοράς είναι ότι οι αυξήσεις που θα...
προκύψουν θα είναι ιδιαίτερα συγκρατημένες, λόγω της οικονομικής κρίσης αλλά και του ανταγωνισμού που δημιουργείται πλέον στην αγορά.
Παρόλα αυτά, ο πρόεδρος της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών και Διευθύνων Σύμβουλος της Ιnteramerican Γ .Κώτσαλος
εκτίμησε ότι θα υπάρξει και νέα αύξηση των ανασφάλιστων αυτοκινήτων και έκρουσε τον κώδωνα του κινδύνου, για άμεση ρύθμιση του προβλήματος του Επικουρικού Κεφαλαίου Αυτοκινήτων.
Η εκτίμηση στην αγορά είναι ότι το ποσοστό των ανασφάλιστων θα ξεπεράσει το 10% των αυτοκινήτων (χωρίς να συμπεριλαμβάνονται τα δημόσια οχήματα)
Στο μεταξύ ο ανταγωνισμός στην αγορά για την ασφάλιση αυτοκινήτου εντείνεται και δημιουργεί νέα κανάλια ασφάλισης αυτοκίνητου στον κλάδο, με της απευθείας και μέσω διαδικτύου πωλήσεις ασφαλειών.
Ο νέος τρόπος ασφάλισης κυρίως στηρίζεται σε προκαθορισμένα πακέτα ασφάλισης που επιλέγει ο ίδιος ο ασφαλισμένος μέσω διαδικτύου ή μέσω τηλεφωνικών κλήσεων χωρίς να μεσολαβεί κάποιος ασφαλιστής .Τα πακέτα αυτά διαμορφώνουν φθηνότερα ασφάλιστρα (λόγω μειωμένου κόστους πρόσκτησης για τις εταιρίες ) αλλά και ευκολίες στον χρήστη.
Μάλιστα όπως αναφέρθηκε, χθες, σε συνέντευξη τύπου της Ιnteramerican, που είναι η πρώτη εταιρία στην Ελλάδα που δημιούργησε brand name στις direct ( απευθείας πωλήσεις) και online ασφάλειες αυτοκινήτου, αλλά και άλλων ασφαλιστικών προϊόντων τα αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακά στην ασφάλιση αυτοκινήτου, το Anytime on Line (όπως τo brand name της εταιρίας στις απευθείας και online ασφαλίσεις ) εκτίναξε φέτος το πελατολόγιό της στους 85.000 πελάτες, καταγράφοντας ημερησίως 2.200 κλήσεις και 4.500 επισκέψεις και σταθεροποιώντας την παραγωγή της πάνω από τα 400 συμβόλαια την ημέρα.
Χαρακτηριστικά αναφέρθηκε ότι μπορεί το σύνολο των επισκεπτών να μην αγοράζει online ή απευθείας ασφάλειες, αλλά αυτός ο τρόπος προβολής συμβάλει και στην ενημέρωση των καταναλωτών και στην πρόκληση ενδιαφέροντος.
Γεγονός που δείχνει, ότι το διαδίκτυο αναδεικνύεται ένα ακόμη μέσο προβολής και ενημέρωσης των καταναλωτών στις ασφάλειες. Μάλιστα εκτιμάτε ότι μελλοντικά ένα 30% της παραγωγής στην ασφάλιση αυτοκινήτου θα καλύπτεται από απευθείας και online ασφαλίσεις.

http://www.asfalisinet.gr/Εδώ θα πεις δημόσια την γνώμη σου____ Ο σιωπών δοκεί συναινείν[email protected]


Keywords
Τυχαία Θέματα