Οι μάσκες του 2011

Αντίσταση στην κρίση εμφανίζουν καθημερινά τα μαγαζιά πώλησης αποκριάτικων ειδών, ενώ ανοδικές είναι οι πωλήσεις καρναβαλικών προϊόντων που σατιρίζουν πολιτικά πρόσωπα και.....
γενικά την ελληνική επικαιρότητα.

Η ανάγκη των καταναλωτών για διέξοδο από τα καθημερινά προβλήματα και η καλοκαιρία ανάγκασε τους Έλληνες να μασκαρευτούν και να διασκεδάσουν σε καρναβάλια και παρελάσεις.

Οι ιδιοκτήτες εποχιακών καταστημάτων που ειδικεύονται στις εκδηλώσεις της αποκριάς επισημαίνουν ότι “όσο περισσότερο επηρεάζει
η κρίση τον κόσμο, τόσο μεγαλύτερη είναι η ανάγκη για σάτιρα της πολιτικής κυρίως επικαιρότητας”.

Οι πωλήσεις το 2009 ήταν 30% χαμηλότερες, σε σχέση με τις αγορές του 2010, ενώ η φετινή αύξηση είναι μέχρι στιγμής πρωτόγνωρη. “Τα μικρά παιδιά έχουν ήδη αγοράσει τις στολές τους, ενώ αυτές τις μέρες, στους δρόμους έχουν ξεχυθεί και οι ενήλικες για να πάρουν ιδέες για αγορές μάσκας, περούκας ή στολής”, αναφέρουν οι πωλητές, δεδομένου ότι το προσ
Keywords
Τυχαία Θέματα