Πόσο αξίζει η Αφροδίτη της Μήλου, κύριοι διαπραγματευτές του... (συγγνώμη του PSI, ήθελα να πω)

Πέρασε στα ψιλά, αν και ήταν η σημαντικότερη ίσως είδηση των ημερών – και πάντως σημαντικότερη από την καταστροφολογία και την κινδυνολογία περί εξόδου από το ευρώ και οπωσδήποτε σοβαρότερη από τα νυχτέρια στα Πολιτικά Συμβούλια του ΠΑΣΟΚ.

Όπως πληροφορηθήκαμε επισήμως, το Μουσείο του Λούβρου εδραίωσε τη θέση του ως το υπ’ αριθμόν 1 μουσείο του κόσμου, σημειώνοντας κατά το 2011 ρεκόρ επισκεψιμότητας, με 8,8 εκ επισκέπτες.

Πληροφορηθήκαμε επίσης ότι εδώ και τρία χρόνια, ο αριθμός των επισκεπτών στο Λούβρο έχει.........
σταθεροποιηθεί στους 8,5 εκ επισκέπτες ετησίως.

Βάλτε τώρα πως ο καθένας από αυτούς πληρώνει εισιτήριο των 10 ευρώ και κάντε τον λογαριασμό: Περί τα 80 εκ ευρώ ετησίως έσοδα για το γαλλικό κράτος μόνο από το Λούβρο – όταν το άχρηστο ελληνικό κράτος των άχρηστων διαχειριστών του μετά βίας συγκεντρώνει 50 εκ ευρώ τον χρόνο από όλα τα μουσεία του (συμπεριλαμβανομένου και αυτού της Ακρόπολης) και όλους τους αρχαιολογικούς του χώρους.

Σημειώστε επίσης πως από τον περασμένο Οκτώβριο που λειτουργεί η μεγάλη έκθεση «Ο Μεγαλέξανδρος στο Λούβρο» ή «Το Βασίλειο της Αρχαίας Μακεδονίας», ουρές χιλιομέτρων στρίβουν κανονικά γωνίες.

Με λίγα λόγια, εκεί, στη δεξιά όχθη του Σηκουάνα κάποιοι (από αυτούς που μας κουνούν το δάχτυλο) κόβουν μονέδα.

Και δεν κόβουν μονέδα μόνο φέτος που παρουσιάζονται τα μοναδικά εκθέματα από την ανασκαφή της Βεργίνας (φυσικά μαζί με όλα τα άλλα κλεμμένα, συμπεριλαμβανομένων και των «Μαγεμένων» της Θεσσαλονίκης, για τις οποίες (οι κλέφτες) μας πρόσφεραν ως αντίδωρο – για τα εκατό χρόνια από την απελευθέρωση της πόλης –αντίγραφα αξίας μόλις 180.000 ευρώ).

Κόβουν σταθερά μονέδα εδώ και δύο τουλάχιστον αιώνες χάρη στις δικές μας αρχαιότητες, που στο Λούβρο καταλαμβάνουν 25 αίθουσες!

Με προϋπολογισμό που αγγίζει τα 200 εκ ευρώ τον χρόνο, το Μουσείο του Λούβρου δεν κερδίζει μόνο από τα εισιτήρια, αλλά και από τις δωρεές και τον επί πληρωμή δανεισμό συλλογών του σε άλλα μουσεία, αλλά και τη διάθεση των χώρων του για γυρίσματα ταινιών, όπως ο «Κώδικας Ντα Βίντσι».

Σε αυτά τα έσοδα, πρέπει να προσθέσουμε και τα γενικότερα έσοδα για το γαλλικό κράτος, που προκύπτουν από τον τουρισμό, καθώς αμέτρητοι είναι οι επισκέπτες που φθάνουν στο Παρίσι μόνο και μόνο για να θαυμάσουν τα εκθέματα του μοναδικού αυτού μουσείου.

Ερχόμαστε τώρα στο… ψητό.

Ποια είναι τα σημαντικότερα εκθέματα του Λούβρου;

Μα η (κλεμμένη) Αφροδίτη της Μήλου, που ο (αρχαιοκάπηλος) μαρκήσιος Ντε Ριβιέρ χάρισε στον Λουδοβίκο, η (επίσης κλεμμένη) Νίκη της Σαμοθράκης, που σύμφωνα με τους υπευθύνους του Λούβρου «ανακαλύφθηκε» το 1863 από τον Σαμπουαζό, η Τζοκόντα του Λεονάρντο Ντα Βίντσι και το γλυπτό του Κανόβα «Έρως και Ψυχή».

Δύο στα τέσσερα δηλαδή, από τους αρχαιοκάπηλους και τοκογλύφους.

Και να ήταν μόνο αυτά! Στο Λούβρο βρίσκονται και οι «Εργαστίνες», τμήμα της ζωφόρου του Παρθενώνα, που λέγεται πως είναι έ
Keywords
Τυχαία Θέματα