Τι αλλάζει στο Mega

Σε τροχιά αλλαγών βρίσκεται το Mega, με τον Διευθυντή Ειδήσεων και Ενημέρωσης Χρήστο Παναγιωτόπουλο να έχει εκπονήσει σχέδιο στρατηγικής διαχείρισης της «επόμενης ημέρας», προκειμένου να αντιμετωπιστούν οι συνέπειες της οικονομικής κρίσης, που είναι......
ορατές και στον χώρο των ΜΜΕ. Ο άνθρωπος ο οποίος πιστώνεται την επιτυχία του κεντρικού δελτίου ειδήσεων του «Mega», που διατηρεί εδώ και σειρά ετών την πρώτη θέση στην προτίμηση του τηλεοπτικού κοινού για την ενημέρωσή
του, έχει αποφασίσει να στραφεί στο διαδίκτυο. Το πρώτο βήμα θα είναι η δημιουργία ενός δικτυακού φόρουμ ιδεών, με προωθητικές ιδέες, θέσεις και προτάσεις για την Ελλάδα μετά την κρίση, ενώ, σύμφωνα με πληροφορίες του «statesmen.gr», είναι πιθανό να δημιουργηθεί ένας διαδραστικός ιστότοπος, μέσω του οποίου το δημοσιογραφικό προϊόν που παράγει το «Mega», θα έρχεται σε περισσότερο άμεση επαφή με το κοινό του διαδικτύου, ιδιαίτερα τους νέους ανθρώπους. Για τον λόγο αυτό, συνεργάτες του Χρήστου Παναγιωτόπουλου ανέλα
Keywords
Τυχαία Θέματα