ΤΟΝ ΠΛΗΡΗ... "ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟ ΑΠΟΧΡΩΜΑΤΙΣΜΟ" ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΖΗΤΑΝΕ ΟΙ ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ ΤΟΥ ΤΡΕΜΟΠΟΥΛΟΥ!

ΡΕ ΔΕΝ ΠΑΤΕ ΝΑ ΦΑΤΕ ΚΑΜΙΑ ΒΡΟΥΒΑ;

Σε αγαστή συνεργασία οι θολοκουλτουριάτηδες, που βγάζουν σπυράκια και κάθε είδους αναφυλαξία στο άκουσμα οτιδήποτε ελληνορθόδοξου, έχουν βάλει στο στόχαστρό τους την αποβολή των θρησκευτικών και τον πλήρη... θρησκευτικό αποχρωματισμό απο την εκπαίδευση των παιδιών μας! Μετά τους Συριζαίους, τους Ψαριανούς και λοιπά γεροντοφρικιά, ήρθε η ώρα και των....
πουρναροκαλλιεργητών "οικολόγων πράσινων" του Τρεμόπουλου οι οποίοι σε σημερινή ανακοίνωσή τους ζητάνε:

"ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΝΑΙ, ΚΑΤΗΧΗΣΗ ΟΧΙ
Για ένα σχολείο με σεβασμό στη διαφορετικότητα!
Η ανάπτυξη της θρησκευτικής συνείδησης μέσω της εκπαίδευσης στην Ελλάδα παραβιάζει την Ευρωπαϊκή Σύμβαση των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου
Η Ελλάδα διαθέτει το μόνο Σύνταγμα στην Ευρώπη το οποίο αρχίζει με θρησκευτική επίκληση, αυτήν της Αγίας Τριάδας, καθώς και το μόνο Υπουργείο που συστεγάζει Εκπαίδευση και θρησκεία. Η εκπαίδευση ως θεμελιακός ιδεολογικός μηχανισμός του κράτους έχει θεσμοθετημένα (Σύνταγμα, αναλυτικά προγράμματα) επιφορτισθεί να γαλουχήσει γενιές μαθητών και μαθητριών με βάση της αρχές του ελληνοχριστιανισμού. Έγκριτοι νομικοί υποστηρίζουν ότι η ανάπτυξη της θρησκευτικής συνείδησης μέσω της εκπαίδευσης παραβιάζει την Ευρωπαϊκή Σύμβαση των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου. Ο σφιχτός αυτός εναγκαλισμός εκπαίδευσης και ορθόδοξης εκκλησίας, από καταβολής του ελληνικού κράτους, έχει επιτρέψει την παρείσφρηση θεοκρατικών στοιχείων στο χώρο του σχολείου και έχει εκχωρήσει στην εκκλησία την εξουσία για παρέμβαση στα εκπαιδευτικά πράγματα τόσο στο στενά εκπαιδευτικό επίπεδο (ύλη ιστορίας, βιολογίας κλπ) όσο και στο τελετουργικό (πρωινή προσευχή, εκκλησιασμός, θρησκευτικές γιορτές). Στα αναλυτικά προγράμματα όλων των βαθμίδων (πλην της γ’ βάθμιας) είναι πρόδηλος, σαφής και ρητός ο σκοπός της διδασκαλίας των θρησκευτικών η οποία ουσιαστικά αποβλέπει στην ενστάλαξη των αξιών που πρεσβεύει η ορθόδοξη θρησκεία και την πνευματική, θρησκευτική χειραγώγηση των μαθητών και των μαθητριών.

* Η διδασκαλία των θρησκευτικών είναι κατηχητικού τύπου καθώς αποσκοπεί στην ενίσχυση του θρησκευτικού φρονήματος και όχι στην μετάδοση θρησκειολογικών γνώσεων.
* Είναι μονοφωνική γιατί αφορά την ‘επικρατούσα θρησκεία’ και αποκλείει αλλόθρησκους/ες εκπαιδευτικούς από την διδασκαλία.
* Είναι υποχρεωτική για όλους/ες τους μαθητές και τις μαθήτριες για τους/τις οποίους/ες δεν έχει δηλωθεί από τους γονείς άλλο δόγμα.

Η επιβολή της ορθόδοξης χριστιανικής κουλτούρας στο ελληνικό σχολείο θέτει σαφείς διαχωριστικές γραμμές ανάμεσα στα παιδιά, δημιουργεί μαθητές και μαθήτριες α’ και β’ κατηγορίας “πετώντας” ουσιαστικά έξω από την κοινή σχολική ζωή όσες/ους έχουν διαφορετικό θρησκευτικό προσανατολισμό και αναδεικνύοντας με τον πιο εναργή τρόπο τις ανακολουθίες και τις αντινομίες του συστήματος. Η δυνατότητα για αποχή από το μάθημα των θρησκευτικών και την προσευχή για τα ετερόδοξα παιδιά, ρύθμιση η οποία υποτίθεται πως προστατεύει τα δικ
Keywords
Τυχαία Θέματα
ΠΛΗΡΗ, ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟ ΑΠΟΧΡΩΜΑΤΙΣΜΟ, ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΖΗΤΑΝΕ, ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ, ΤΡΕΜΟΠΟΥΛΟΥ,pliri, thriskevtiko apochromatismo, scholeion zitane, oikologoi, tremopoulou