Athleisure: Η αντιπαλότητα μεταξύ Nike και Adidas μεταφέρεται στην υψηλή μόδα (photos/videos)

Είναι αλήθεια ότι τα σπορ ρούχα και παπούτσια έχουν μπει από καιρό σε άλλο επίπεδο ανταγωνισμού. Ο λόγος είναι οι διάφορες συνεργασίες των εταιρειών αθλητικών ειδών με διάσημους οίκους υψηλής ραπτικής. Η ζήτηση για τα προϊόντα πολυτελείας είναι σταθερά αυξητική και οι μεγάλες εταιρείες συνεργάζονται με τις αθλητικές φίρμες για την προσέγγιση του νεανικού κοινού. Έχουμε, λοιπόν, να κάνουμε με ένα νέο υβρίδιο;

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη JACQUEMUS (@jacquemus)

Δείτε
αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη JACQUEMUS (@jacquemus)

Όλη η παγκόσμια αγορά περιμένει τον μήνα Ιούνιο τους καρπούς της συνεργασίας της Nike με την Jacquemus, και της Adidas με την Gucci. Οι συνεργασίες αυτές ανοίγουν ένα νέο κεφάλαιο ανταγωνισμού ανάμεσα στις εταιρείες μεγαθήρια του αθλητικού ντυσίματος.

Photographed in front of Castel del Monte, @jeremyoharris wore an #adidasxGucci look from #ExquisiteGucci and a #GucciBamboo1947 bag. Also in attendance wearing adidas x Gucci and #GucciEyewear was #PaulMescal. Photo by @ZOEMCCONNELL. #JeremyOHarris #AlessandroMichele pic.twitter.com/g3IvMv6tBa

gucci (@gucci) May 18, 2022

Combining their heritage and creative codes, adidas and @gucci join forces in a new collaboration.

Stay tuned to the adidas CONFIRMED app for more. #adidasxgucci https://t.co/gA93gChXHq pic.twitter.com/EB54yN0UW2

adidas Originals (@adidasoriginals) February 25, 2022

adidas x Gucci #adidasxgucci pic.twitter.com/dTmqRo7Wcp

adidas Originals (@adidasoriginals) February 25, 2022

In the #adidasxGucci collection designed by #AlessandroMichele, the House’s historic codes find synergy with those of the historic sportswear. Before the launch on June 7, discover the full collection presented in a lookbook https://t.co/DLZx9vrN1B pic.twitter.com/XCde3hb9dG

gucci (@gucci) May 10, 2022

An emblem of Gucci’s ingenuity that sits within the House’s archive-inspired #GucciBeloved lines, the #GucciBamboo1947 is cast in a contemporary light with the tailored streetwear of #adidasxGucci in #GucciExquisite. #AlessandroMichele #MFW pic.twitter.com/RqLmPZVuPz

gucci (@gucci) February 28, 2022

Presenting #adidasxGucci. Signature silhouettes meet the combined creative codes of @adidasOriginals and the House, creating something distinctly new. #ExquisiteGucci #AlessandroMichele #MFW pic.twitter.com/poDKSjGdXD

gucci (@gucci) February 25, 2022

In his #ExquisiteGucci fashion show, which included collaborative creations from the new #adidasxGucci collection, #AlessandroMichele blended sportswear codes with signatures silhouettes. Watch the full fashion show either from our feed or in the video section to discover more. pic.twitter.com/qksJoD6Bny

gucci (@gucci) February 26, 2022

A moment to shine. #ExquisiteGucci #adidasxGucci #MFW #AlessandroMichele

Photosensitive Warning: This video contains flashing lights that could trigger seizures for people with visual sensitivities. pic.twitter.com/Shhtq66NDU

gucci (@gucci) February 27, 2022

Ταυτόχρονα στο παιχνίδι μπαίνει και η αθλητική εταιρεία Ellesse η οποία με επικεφαλής την Έμιλι Ραταϊκόφσκι εγκαινιάζει τη συνεργασία της με τον Michael Kors.

A whole new ball game. #MKxellesse #doubles https://t.co/LJBvRsGt7g pic.twitter.com/lGE29OlOXy

Michael Kors (@MichaelKors) May 16, 2022

#Doubles: Two iconic brands come together in our new collaboration with luxury Italian sportswear brand, @iloveellesse, launching today in stores and online. #MKxellessehttps://t.co/KLCXIbRuMu pic.twitter.com/Z10Bin8zco

Michael Kors (@MichaelKors) May 9, 2022

Το ίδιο έκανε και η αθλητική εταιρεία New Balance που προχώρησε σε συνεργασία με τον cult οίκο μόδας Aries.

Ad: Dropping March 31st
Aries x New Balance Fresh Foam 1080v11
=> https://t.co/Eb7QdHiut9 pic.twitter.com/FUUOG7x21t

— SOLELINKS (@SOLELINKS) March 28, 2022

Dropping right in the middle of Aries SZN https://t.co/QPrZ4dCUnY

— Sneaker Freaker (@snkrfrkrmag) March 28, 2022

Τέλος, η αθλητική εταιρεία Fila ανακοίνωσε τη συνεργασία της με την Σέρβα σχεδιάστρια μόδας Ροκσάντα Ίλινσιτς που έχει έδρα το Λονδίνο, και τα πρώτα δείγματα της συνεργασίας αυτής αναμένονται τον Αύγουστο.

Ο Ζουλί Ποντ, δημιουργικός διευθυντής του πρακτορείου Heuritech που ασχολείται με τις τάσεις της Γαλλικής Μόδας, ισχυρίζεται ότι το παιχνίδι άλλαξε γιατί οι αθλητικές εταιρείες δυσκολεύονται πλέον να διασφαλίσουν την αποκλειστικότητα κάποιων παικτών.

«Ο Μέσι, για παράδειγμα, έχει σπόνσορα την Adidas, αλλά η ομάδα του, η Paris Saint-Germaine έχει σπόνσορα την εταιρεία Nike. Έτσι, πολλές εταιρείες αναγκάζονται να φύγουν από αυτό το πλαίσιο, και να συνεχίσουν τον ανταγωνισμό σε άλλο πεδίο».

Η γέννηση ενός νέου προϊόντος;

Βέβαια οι συνεργασίες των εταιρειών δεν είναι κάτι καινούριο. Εδώ και πολλά χρόνια έχουν γίνει διάφορα πειράματα και συνεργασίες όπως της Nike με την Louis Vuitton, της εταιρείας Balmain με τους σχεδιαστές Comme des Garcons, της εταιρεία Adidas με τη σχεδιάστρια μόδας Stella McCartney, αλλά και τον Ιάπωνα σχεδιαστή Yohji Yamamoto.

A cultural symbol. Celebrating Virgil Abloh’s distinct graphic language, nine editions of the #LouisVuitton and Nike “Air Force 1” by Virgil Abloh sneakers feature signatures of the Maison combined with the sneaker’s classic codes. Discover #LVandNike https://t.co/FPMufJctMn pic.twitter.com/WoeOqr8KZl

Louis Vuitton (@LouisVuitton) May 19, 2022

A colorful rendition. The designs for the #LouisVuitton and Nike "Air Force 1" by Virgil Abloh sneakers take form. Discover all 47 bespoke editions for the #LVandNike exhibition in Brooklyn at https://t.co/PszNBejTie pic.twitter.com/z9P1JOLmT9

Louis Vuitton (@LouisVuitton) May 20, 2022

Όμως εδώ, σύμφωνα με τον Ζουλί Ποντ, έχουμε κάτι καινούριο: «Τώρα η συνεργασία με τον οίκο Jacquemus, είναι κάτι άλλο. Μιλάμε για έναν οίκο μόδας στο Νότο της Γαλλίας, που κάνει επιδείξεις μόδας μέσα σε χωράφια. Δεν έχει καμία σχέση με τα σπορ!»

Η λογική πίσω από αυτές τις συνεργασίες είναι να αυξηθεί η σχέση των αθλητικών εταιρειών με τη μόδα, ενώ ταυτόχρονα οι νέοι καταναλωτές θα έχουν μια πρώτη επαφή με το χώρο της μόδας.

Τα κομμάτια είναι μεν πρακτικά σχεδιασμένα αλλά δεν είναι για δράση. Είναι έκδηλο το streetwear στυλ, αλλά κανείς δεν πρόκειται να πάει για τρέξιμο φορώντας το τοπάκι της Adidas-Gucci που κοστίζει 900 λίρες Αγγλίας!

Οι συνεργασίες των διαφόρων εταιρειών δημιουργούν μια νέα «υπεραξία». Σχηματίζεται ένας νέος τομέας που ονομάζεται «athleisure» και ο οποίος υπολογίζεται ότι μέχρι το 2030, θα κάνει τζίρους γύρω στα 662,56 δισεκατομμύρια δολάρια! Έτσι, από εδώ και μπρος θα δημιουργούνται νέα ρούχα κομψά και πρακτικά για τις ανάγκες των νέων ανθρώπων. Στο μέλλον τα όρια μεταξύ μόδας και αθλητικού ντυσίματος θα είναι ολοένα και πιο δυσδιάκριτα.

Οι προβλέψεις είναι ευνοϊκές, και τα πρώτα προϊόντα που αναμένεται να κάνουν καλές πωλήσεις είναι το καπέλο-κουβάς της Gucci, και τα παπούτσια «Gazelle» της συνεργασίας Adidas-Gucci, οι διαστημικές μπότες της Roksanda, και τα αθλητικά παπούτσια της συνεργασίας Jacquemus με την εταιρεία Nike, τα περίφημα «Humara» trainers.

Διαβάστε επίσης:

Χωρίς δραμαμίνες θα είναι τα αυτόνομα οχήματα στο μέλλον

Diana Krall: Η ιέρεια της μοντέρνας Jazz στην Αθήνα (Videos)

Βόρεια Εύβοια: «Το Σχέδιο, 1ο Μέρος, 8 δέκατα και αναφορά» – Ένα αποκαλυπτικό ντοκιμαντέρ για τις φωτιές που άλλαξαν για πάντα τη ζωή των κατοίκων (Photos/Video)

Keywords
Τυχαία Θέματα
Athleisure, Nike,Adidas