Netflix: «Έκρηξη» συνδρομών το πρώτο τρίμηνο του 2024 – Έχει «ρεύμα» το πακέτο με διαφημίσεις

Στη διάρκεια του τριμήνου Ιανουαρίου – Μαρτίου 2024 το Netflix πρόσθεσε άλλες 9,3 εκατ. νέες συνδρομές. Σε σχέση με το τέταρτο τρίμηνο του 2023 η μεταβολή αυτή αντιστοιχεί σε αύξηση συνδρομών κατά 16%.

Σε παγκόσμια εμβέλεια το σύνολο των συνδρομών της πρωτοπόρου OTT οπτικοακουστικής υπηρεσίας διαμορφώθηκε στα 269,6 εκατ., από τα οποία 82,7 εκατ. σε ΗΠΑ και Καναδά μόνον.

Η εξήγηση για την αύξηση των συνδρομών απλή. Σε μεγάλο βαθμό οφείλεται

σε χρήστες οι οποίοι είχαν πρόσβαση στο περιεχόμενο της πλατφόρμας με ξένους κωδικούς και με την αλλαγή πολιτικής της πλατφόρμας, από τζαμπατζήδες έγιναν μέλη.

Το έσοδα από την κίνηση αυτή ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις του κλάδου και σημείωσαν αύξηση κατά 15%, φθάνοντας τα 9,4 δισ. δολάρια σε διάστημα ενός έτους. Τα στελέχη του Netflix δεν έπεσαν «έξω» στις εκτιμήσεις τους όταν είχαν προβλέψει αύξηση κατά 16% και 9,5 δισ. δολάρια.

Όλα αυτά  αφορούν στο βασικό πακέτο περιεχομένου. Διότι το Netflix είδε να γίνονται μέλη της υπηρεσίας με διαφημίσεις , αξίας 6,99 δολαρίων το μήνα, χρήστες σε ποσοστό 65% το τελευταίο τρίμηνο του 2023, συγκριτικά με το αντίστοιχο διάστημα του προηγούμενου έτους,  και διαμορφώθηκε σε 70% στο διάστημα Ιανουαρίου- Μαρτίου 2024, συγκριτικά με το αντίστοιχο του 2023.

Η ΟΤΤ επίσης έκανε γνωστό πως το 40% των συνολικών εγγραφών του αφορούν το οικονομικό πακέτο, εκείνο που έχει διαφημίσεις στο περιεχόμενό του.

Στις ΗΠΑ και τον Καναδά -με αύξηση συνδρομητών κατά 2,5 εκατ. (αύξηση 11%)- αυτό σημαίνει πως  ένα εκατ. νέοι συνδρομητές κατευθύνθηκαν στο πακέτο με διαφημίσεις. Η εταιρεία δεν γνωστοποίησε τον συνολικό αριθμό των συνδρομητών της με δυνατότητα επιλογής διαφημίσεων στις ΗΠΑ και τον Καναδά.

Το Netflix τον Μάρτιο είχε μερίδιο 8,1% του συνόλου της τηλεθέασης στις ΗΠΑ, σύμφωνα με τη Nielsen, το οποίο αυξάνεται σταθερά από τον Οκτώβριο του 2023 (7,2%).

Στα προσεχή σχέδια της πλατφόρμας είναι «οι επενδύσεις περισσότερο σε περιεχόμενο με τοπικές γλώσσες και παραγωγές αγορών  στις οποίες ο βαθμός διείσδυσης του Netflix είναι χαμηλός», αναφέρει ο Λόρεντ Γιούν, αναλυτής Μέσων Ενημέρωσης της Bernstein Research.

Διαβάστε επίσης:

Eurovision 2024: «Εκστρατεία» καθησυχασμού για διεξαγωγή του διαγωνισμού χωρίς… παρατράγουδα – Κλιμάκωση στα μέτρα ασφαλείας

«Εκατομμυριούχος» και «Ελιά» τα πρώτα σε τηλεθέαση προγράμματα του Σαββατοκύριακου – Όπου φύγει-φύγει οι πιο πολλοί

Την μεγαλύτερη τηλεθέαση είχε το Σάββατο ο Alpha και την Κυριακή το Mega

Keywords
Τυχαία Θέματα
Netflix, Έκρηξη, 2024 – Έχει,Netflix, ekrixi, 2024 – echei