Switz Group: Σημαντικός «παίκτης» στα τρόφιμα μετά και την εξαγορά της «Ιωνική Σφολιάτα»

Σημαντικό ρόλο στον εγχώριο κλάδο τροφίμων και ιδιαίτερα στην αρτοποιία – ζαχαροπλαστική αποκτά η Switz Group.

Η εταιρεία ανήκει στον Ινδό επιχειρηματία Ταϊζούν Κορακιουάλα, ο οποίος εμφανίστηκε στην ελληνική αγορά το 2017 και μέσα σε αυτά τα έξι χρόνια έχει προχωρήσει σε σημαντικές εξαγορές γνωστών επιχειρήσεων μεταξύ των οποίων οι «Κρητών Άρτος», «Κουλουράδες», «Olympic Food» και «CSM Bakery».

Τελευταίο «χτύπημα» του Ινδού επιχειρηματία στην ελληνική αγορά η εξαγορά της «Ιωνική Σφολιάτα» μέτοχος της οποίας

είναι και ο Όμιλος Vivartia μέσω της Αραμπατζής ΑΒΕΕ – Ελληνική Ζύμη με 34%.

Οι πληροφορίες θέλουν τη Vivartia να παραμένει μέτοχος με αυτό το ποσοστό, ενώ η Switz Group αποκτά το 51% εξαγοράζοντας δηλαδή το 34% του Σταύρου Νένδου και το 17% από τον ιδρυτή Γιώργο Πορτοκαλίδη ο οποίος όμως θα παραμείνει μέτοχος με 15%.

Η Ιωνική Σφολιάτα παράγει προϊόντα σφολιάτας, ζύμης και αρτοποιίας και πέρυσι παρουσίασε τζίρο 27,4 εκατ. ευρώ, με το 30% να αφορά πωλήσεις εκτός Ελλάδας ενώ τα καθαρά κέρδη έφτασαν το 1,5 εκατ. ευρώ.

Η Switz Group στις περισσότερες εξαγορές ακολουθεί το μοντέλο της απόκτησης πλειοψηφικού ποσοστού αφήνοντας συνήθως στον προηγούμενο ιδιοκτήτη ένα μειοψηφικό ποσοστό και τη διατήρηση του μάνατζμεντ.

Ο διεθνής όμιλος έχει ήδη δημιουργήσει ένα αξιόλογο «αποτύπωμα» στην ελληνική αγορά καθώς οι εταιρείες των οποίων έχει αποκτήσει πλέον τον έλεγχο πραγματοποιούν συνολικό τζίρο 130 εκατ. ευρώ με περίπου 1.500 εργαζόμενους.

Ο Ινδός επιχειρηματίας μάλιστα δείχνει ότι πρόθεση της παρουσίας του στην Ελλάδα δεν είναι μόνο η όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ανάπτυξη εντός συνόρων, αλλά να χρησιμοποιήσει τη χώρα μας ως «εφαλτήριο» επέκτασης σε γειτονικές χώρες όπως η Τουρκία και η Κύπρος.

Ήδη ο ευρωπαϊκός επενδυτικός βραχίονας του ομίλου, Switz Group Europe, έχει αποκτήσει την πλειοψηφία των μετοχών στην κυπριακή αλυσίδα La Croissanterie, με 21 καταστήματα, αλλά και στην αλυσίδα εστιατορίων Amaro Group η οποία διαθέτει μεταξύ άλλων τους χώρους εστίασης «Riva Beach House», «Istorja», «Bottega Amaro», «Aigaion House» και «Qboo Bakehouse».

Διαβάστε επίσης:

ΚΑΕ: Η ανάκαμψη του τουρισμού «εκτόξευσε» τις πωλήσεις και τα κέρδη

Νέα επένδυση 150 εκατ. ευρώ από τη Six Senses στο Πόρτο Χέλι

«Μαγνήτισε» επιχειρηματικά τους νέους η επαρχία αυτό το καλοκαίρι

Keywords
Τυχαία Θέματα