Άθλια η παροχή τουρισμού

Αύξηση 36% σε ερωτήσεις και καταγγελίες που αφορούν τον τουρισμό για τιμές και υπηρεσίες κατέγραψε το Κέντρο Καταγγελιών του ΙΝΚΑ από 1η Ιανουαρίου 2011 έως 18 Αυγούστου 2011. Συ­γκεκριμένα έγιναν 9.262 καταγγελίες στην Υπη­ρεσία Προστασίας Τουριστών της συγκεκριμένης οργάνωσης καταναλωτών και το ΙΝΚΑ επισημαίνει πως το πρόβλημα του ελληνικού τουρισμού είναι η επικυριαρχία της μετριότητας στα προσφερόμε­να προϊόντα - υπηρεσίες, που αφήνει μία γεύση μη ικανοποίησης. Α.Χ.
Keywords
Τυχαία Θέματα