Ευρωμπάσκετ 2022: «Μαγνήτης» τηλεθέασης η εθνική ομάδα μπάσκετ

Σε θερινές- όχι θερμοκρασίες- συμπεριφορές κινείται ακόμα η τηλεθέαση των προγραμμάτων και σε αυτό παίζουν ρόλο και οι καλές καιρικές συνθήκες αλλά και οι «εφεδρείες», αφού τα «βαριά χαρτιά» των καναλιών θα λάβουν θέσεις μάχης» από αυτή τη βδομάδα κυρίως όμως από την επόμενη.

Το «καλύτερο» του τριήμερου που πέρασε ήταν η απευθείας μετάδοση της αναμέτρησης Ελλάδας- Ιταλίας στο πλαίσιο του Ευρωμπάσκετ στην οποία επικράτησε η εθνική ομάδα μπάσκετ και ο δείκτης τηλεθέασης της Nielsen

έδειξε το 11,6% ή αλλιώς 1.174.000 τηλεθεατές τους οποίους είχε να «δεί» η τηλεόραση περίπου από τα μέσα Ιουλίου και τα κρίσιμα για την περσινή σεζόν επεισόδια της σειράς «Σασμός».

«Δύο στα δύο» κατάφερε η Εθνική μπάσκετ με τον πρώτο αγώνα, στην πρεμιέρα της διοργάνωσης που καλύπτει απευθείας η ΕΡΤ με τις βασικές αναμετρήσεις από την ΕΡΤ1, απέναντι στην Κροατία.

Το Σάββατο είχε εντελώς διαφορετικά χαρακτηριστικά από τις άλλες ημέρες του τριήμερου καθώς η Παρασκευή και η Κυριακή είχαν πιο έντονα τα ειδησεογραφικά– ενημερωτικά χαρακτηριστικά. Ωστόσο είχαν καλύτερες αποδόσεις, σε σχέση με το Σάββατο, καθώς ο δείκτης τηλεθέασης στις περισσότερες θέσεις του Top 10 της ημέρας κινήθηκε οριακά πάνω από το 3%.

Διαβάστε επίσης:

«Τρίποντο» τηλεθέασης από την ΕΡΤ1

«Μάχη» στα ΕΜΜΥ ανάμεσα σε Netflix και ΗΒΟ

Χαμός με Πορτοσάλτε – Σβέρκο στον ΣΚΑΪ: «Είστε γατάκια μπροστά στον Τσίπρα» – «Κάθεσαι κλαρίνο στον Άδωνη» (video)

Keywords
Τυχαία Θέματα