Γ. Καραγιάννης: Τα μεγάλα σιδηροδρομικά έργα προσελκύουν μεγάλες εταιρείες της Ελλάδας και του εξωτερικού
Τα μέλη της Διαρκούς Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής, ενημέρωσε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές κ. Γιώργος Καραγιάννης, σχετικά με τη σύμβαση για το σιδηροδρομικό έργο «Εγκατάσταση σύγχρονου συστήματος σηματοδότησης καθώς και ETCS-LEVEL1 στο τμήμα Θεσσαλονίκη-Ειδομένη και αντικατάσταση 37 αλλαγών τροχιάς για τις ανάγκες της σηματοδότησης».
Ο υφυπουργός Υποδομών χαρακτήρισε
Όπως εξήγησε, «με την εγκατάσταση σύγχρονων σιδηροδρομικών συστημάτων, μεγιστοποιείται η ασφάλεια, η άνεση και η μεταφορική ικανότητα του σιδηροδρομικού δικτύου προς τη γειτονική χώρα και τα υπόλοιπα Βαλκάνια».
Μάλιστα, τόνισε ότι με την ολοκλήρωση του έργου, ο πλήρης εκσυγχρονισμός της μονής, ηλεκτροκίνητης, πλέον, σιδηροδρομικής γραμμής ανοίγει τον δρόμο για τα διεθνή δρομολόγια που, όπως σχολίασε ο υφυπουργός, «εδώ και χρόνια είναι σχεδόν ανύπαρκτος».
Το μεγαλύτερο πρόγραμμα σιδηροδρομικών έργων στη χώραΟ κ. Καραγιάννης ακόμη, απάντησε σε μια προς μία τις αιτιάσεις -κυρίως βουλευτών της αξιωματικής αντιπολίτευσης- επισημαίνοντας όμως, ότι η κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη, με υπουργό τον Κώστα Καραμανλή στο υπουργείο Υποδομών, υλοποιούν αυτή τη στιγμή το μεγαλύτερο πρόγραμμα σιδηροδρομικών έργων, που έχει υλοποιήσει ποτέ η χώρα.
«Αυτό είναι μια προσωπική επιτυχία του Κώστα Καραμανλή, ο οποίος άλλαξε όλον τον τρόπο τού πώς αντιλαμβανόμαστε τα δημόσια έργα. Και με θεσμικές παρεμβάσεις και με ουσιαστικές, αλλά κυρίως βλέποντας κάθε πρόβλημα και λύνοντάς το με θετικό τρόπο», τόνισε ο υφυπουργός.
Ο κ. Καραγιάννης υπογράμμισε ότι το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών υλοποιεί το μεγαλύτερο πρόγραμμα σιδηροδρομικών έργων ύψους 4,5 δισ. ευρώ με στόχο να συνδέσει τους μεγάλους λιμένες της χώρας με το σιδηροδρομικό δίκτυο, αναβαθμίζοντας έτσι, τον στρατηγικό τους ρόλο.
Σύμφωνα με τον υφυπουργό, το μεγάλο αυτό πρόγραμμα επιβεβαιώνει την «απόφαση για ανάπτυξη και βελτίωση του σιδηροδρομικού δικτύου, ενός φιλοπεριβαλλοντικού και πράσινου μέσου μεταφοράς» και προσέθεσε: «Τα μεγάλα έργα του ανταγωνιστικού διαλόγου, ύψους 4,5 δισεκατομμυρίων ευρώ έχουν ξεκινήσει και αποτελούν αντικείμενο ενδιαφέροντος από πολλές μεγάλες εταιρίες της Ελλάδας και του εξωτερικού».
Ενισχύεται η αξιοπιστία της Πολιτείας καθώς επιλύονται διαχρονικά προβλήματαΕιδικότερα, για τη Θεσσαλονίκη, αλλά και τη Βόρεια Ελλάδα, ο κ. Καραγιάννης σημείωσε ότι, «αποκτά ακόμα ένα συγκριτικό πλεονέκτημα ως σύγχρονος διαμετακομιστικός κόμβος στα Βαλκάνια, με προφανή οικονομικά και αναπτυξιακά πλεονεκτήματα».
Όπως ανέφερε, πρόσθετο πλεονέκτημα αποτελεί το γεγονός ότι «σε μία ιδιαίτερη συγκυρία ενισχύεται η αξιοπιστία της Πολιτείας, καθότι επιλύονται διαχρονικά προβλήματα και πραγματοποιείται ενίσχυση βασικών υποδομών που είχε ανάγκη η περιοχή εδώ και δεκαετίες».
Ο υφυπουργός ζήτησε για άλλη μία φορά να μείνουν εκτός πολιτικής αντιπαράθεσης τα έργα υποδομών καθώς η ουσία και αυτό που ενδιαφέρει τους πολίτες είναι αυτά τα έργα να παραδίδονται, να δημιουργούν υπεραξίες, ανάπτυξη και νέες θέσεις εργασίας.
Άλλωστε, όπως σχολίασε «τα νούμερα μιλούν από μόνα τους και λένε την αλήθεια. Άραγε πόσα έργα δημοπράτησε ο ΣΥΡΙΖΑ;».
Δεν έχουν ξαναγίνει σε αυτούς τους χρόνους τόσα πολλά έργαΒασική αρχή της κυβέρνησης και του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, όπως σημείωσε, είναι τα έργα που προκηρύσσονται να έχουν εξασφαλισμένη χρηματοδότηση και συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα.
Επιπλέον, υπογράμμισε ότι ως κυβέρνηση «πήραμε μία πολιτική πρωτοβουλία και αλλάξαμε τον τρόπο που θα δημοπρατούμε τα δημόσια έργα» εξηγώντας ότι «μέσω ανταγωνιστικού διαλόγου οι διαδικασίες γίνονται πιο γρήγορα».
Ξεκάθαρο δείγμα αυτής της αλλαγής είναι, σύμφωνα με τον κ. Καραγιάννη «αυτό που καταφέραμε με τους διαγωνισμούς ΣΔΙΤ για το FlyOver και το «Καλαμάτα-Ριζόμυλος-Πύλος-Μεθώνη». Έχουμε ήδη προσωρινό ανάδοχο, αλλά και το τμήμα του ΒΟΑΚ που προχώρησε μέσω ΣΔΙΤ θα έχει επίσης προσωρινό ανάδοχο τις επόμενες ημέρες» και πρόσθεσε «δεν έχουν ξαναγίνει σε αυτούς τους χρόνους τόσα πολλά έργα».
Δεκάδες τα εργοτάξια στη Θεσσαλονίκη, δεν πρόκειται εικονική πραγματικότηταΜάλιστα, ειδικά για τη Θεσσαλονίκη, ο κ. Καραγιάννης έκανε αναφορά στην τιτάνια προσπάθεια που γίνεται στην περιοχή όπου τα έργα είναι μεγάλα και πολλά.
«Δεν πρόκειται για εικονική πραγματικότητα, μπορούμε όποτε θέλετε να περπατήσουμε στη Θεσσαλονίκη και να δούμε τα εργοτάξια που έχουν στηθεί» τόνισε και ανέφερε τα έργα που γίνονται στην περιοχή, όπως το ”Θέρμη-Γαλάτιστα”, το ”ορφανό” χιλιόμετρο της Ποτίδαιας, την οδική σύνδεση του 6ουπροβλήτα του λιμανιού, την οδική σύνδεση του Παιδιατρικού Νοσοκομείου Φιλύρου, τα αντιπλημμυρικά έργα, την ανακατασκευή του Δικαστικού Μεγάρου, τις 17 σχολικές μονάδες, αλλά και τη σιδηροδρομική σύνδεση του λιμανιού, που δημοπρατείται, καθώς βρίσκεται στο πακέτο των 4,5 δισεκατομμυρίων ευρώ.
«Εμείς τα προκηρύξαμε όλα αυτά τα έργα, εμείς θα τα παραδώσουμε», τόνισε με έμφαση ο υφυπουργός.
Προσλήψεις στον ΟΣΕ, επαναδιαπραγμάτευση σύμβασης με ΤΡΑΙΝΟΣΕΓια τα θέματα που σχετίζονται με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ο κ. Καραγιάννης σημείωσε ότι η σύμβαση πώλησης που υπέγραψε η προηγούμενη κυβέρνηση ήταν «αποικιοκρατικού χαρακτήρα» και η σημερινή ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών την επαναδιαπραγματεύεται προκειμένου να βελτιώσει τους όρους για το ελληνικό Δημόσιο.
Προσέθεσε, δε, σε ό,τι αφορά τον ΟΣΕ ότι προγραμματίζονται προσλήψεις και μετατάξεις από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την ενίσχυσή του, διευκρινίζοντας ότι οι προσλήψεις θα γίνουν μέσω ΑΣΕΠ, «όπως κάνει πάντα η δική μας κυβέρνηση».
Αναφερόμενος στην ταλαιπωρία των επιβατών κατά την πρόσφατη κακοκαιρία και την αποζημίωση των 1.000 ευρώ, ο κ. Καραγιάννης τόνισε ότι αυτό από μόνο του δείχνει τη διαφορετική αντίληψη με την οποία η συγκεκριμένη κυβέρνηση αντιμετωπίζει τα πράγματα.
«Είμαστε μία φιλελεύθερη κυβέρνηση, θέλουμε να συνεργαζόμαστε με τους ιδιώτες. Ο ιδιωτικός τομέας έχει και υποχρεώσεις και, όταν δεν τηρεί τις συμβατικές υποχρεώσεις του, η πολιτεία παρεμβαίνει και διασφαλίζει αποζημιώσεις. Και αυτό το έκανε για πρώτη φορά η δική μας κυβέρνηση» υπογράμμισε.
Για το έργο στο σιδηροδρομικό τμήμα «Θεσσαλονίκη-Ειδομένη»Σε ό,τι αφορά τη σύμβαση για το έργο στο τμήμα Θεσσαλονίκη-Ειδομένη, ο κ. Καραγιάννης, τόνισε ότι η συνολική προθεσμία περάτωσης όλων των εργασιών και της παράδοσης στην ΕΡΓΟΣΕ έχει ορισθεί στους 36 μήνες, ενώ για επιπλέον 36 μήνες έχει ορισθεί και η συνολική διάρκεια του χρόνου υποχρεωτικής συντήρησης κι εγγύησης των έργων.
Στα στοιχεία που κάνουν το έργο σημαντικό είναι, μεταξύ άλλων:
– Η εγκατάσταση νέου συστήματος σηματοδότησης- τηλεδιοίκησης ηλεκτρονικού τύπου, που θα αντικαταστήσει το υφιστάμενο σύστημα
– Η σηματοτεχνική εξασφάλιση της πλευρικής προστασίας της ανοικτής γραμμής του τμήματος Πολύκαστρ- Παιονία- Ειδομένη
– Η αντικατάσταση ή εγκατάσταση 41 αλλαγών τροχιάς με νέες, σε εντοπισμένους σταθμούς του τμήματος, για την εύρυθμη λειτουργία του συστήματος σηματοδότησης
– Η κατασκευή έργων επιδομής νέας παρακαμπτηρίου γραμμής, μήκους 2,275 χιλιομέτρων περίπου, στην περιοχή του Μικρού Δάσους
– Η εγκατάσταση δικτύου οπτικών ινών και δικτύου τηλεπικοινωνιών, για τη μετάδοση των δεδομένων σηματοδότησης και ηλεκτροκίνησης,
– Η εγκατάσταση ηλεκτροκίνησης στην περιοχή του Μικρού Δάσους.
Διαβάστε επίσης:
Επίσκεψη Μητσοτάκη στη Viva Wallet: Ψήφος εμπιστοσύνης στην εταιρεία και τη χώρα η επένδυση της JP Morgan
Σταϊκούρας «αδειάζει» Σκυλακάκη: «Προφανώς και οι λαϊκές οικογένειες έχουν αυτοκίνητο»
ΟΠΕΚΑ – Επίδομα παιδιού: Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις – Οι ημερομηνίες πληρωμών για το 2022
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Ειδήσεις
- Καθηγητής του μουσικού σχολείου στο Ίλιον έβγαλε από την τάξη μαθητή που πήγε ντυμένος με φούστα
- Θεσσαλονίκη: Έφοδος της ΕΛΑΣ και στο γήπεδο της Τούμπας
- Καιρός – Σάκης Αρναούτογλου: «Προσοχή στους θυελλώδεις βοριάδες» – Επιδείνωση τις επόμενες μέρες
- Με τόσες ήττες δεν πάει πουθενά
- Μάσκα μόνο για… τη μύτη είναι το νέο trend στη Ν. Κορέα
- Μίνα Γκάγκα: Μέσα στον Απρίλιο έρχεται στην Ελλάδα και το εμβόλιο της Sanofi
- Ρακοσυλλέκτης στη Θεσσαλονίκη εξηγεί πως του έκλεψαν 315.000 ευρώ – Τα είχε σε τσάντα και πήγαινε για σουβλάκι
- Σαμπρίνα: «Κάποιος είχε αφήσει στο σολάριουμ το κινητό του για να με καταγράφει»
- Εκατό παιδιά νοσηλεύονται στα νοσοκομεία με κορονοϊό, οι ηλικίες
- Η δύσκολη περίοδος της γυναίκας: 7 πρώτα συμπτώματα της εμμηνόπαυσης και τα προβλήματα υγείας που προκαλεί
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Το Ποντικι
- Κούγιας για δολοφονία 19χρονου: «Όλοι όσοι συλληφθούν αντιμετωπίζουν ποινή ισόβιας κάθειρξης» (Video)
- Γιώργος Τζαβέλλας: Ζήτησε συγγνώμη για την συμπεριφορά του στο ματς με τον Άρη
- Ρίχνει την πίεση, αδυνατίζει και σας ανανεώνει – Ανακαλύψτε το κορυφαίο φυσικό φάρμακο
- Σαμπρίνα: «Κάποιος είχε αφήσει στο σολάριουμ το κινητό να με καταγράφει»
- Νέα καταγγελία αθλητή αποκάλυψε η Σοφία Μπεκατώρου: «Υπήρχαν φορές που από το ξύλο δεν μπορούσα να αναπνεύσω»
- «Τρωικός πόλεμος» στη Βουλή: Άδωνις – «Ωραία Ελένη ο Ανδρουλάκης»- «Στο τέλος η Τροία έπεσε» απάντησε ο Κωνσταντινόπουλος
- Γ. Καραγιάννης: Τα μεγάλα σιδηροδρομικά έργα προσελκύουν μεγάλες εταιρείες της Ελλάδας και του εξωτερικού
- Η κόρη του Ρόντμαν, η πιο ακριβοπληρωμένη παίκτρια ποδοσφαίρου στις ΗΠΑ
- Νιγηρία: Μεγάλη έκρηξη σε πλοίο παραγωγής, αποθήκευσης και εκφόρτωσης πετρελαίου (videos)
- Τελευταία Νέα Το Ποντικι
- Γ. Καραγιάννης: Τα μεγάλα σιδηροδρομικά έργα προσελκύουν μεγάλες εταιρείες της Ελλάδας και του εξωτερικού
- Κούγιας για δολοφονία 19χρονου: «Όλοι όσοι συλληφθούν αντιμετωπίζουν ποινή ισόβιας κάθειρξης» (Video)
- Σαμπρίνα: «Κάποιος είχε αφήσει στο σολάριουμ το κινητό να με καταγράφει»
- Ρίχνει την πίεση, αδυνατίζει και σας ανανεώνει – Ανακαλύψτε το κορυφαίο φυσικό φάρμακο
- «Τρωικός πόλεμος» στη Βουλή: Άδωνις – «Ωραία Ελένη ο Ανδρουλάκης»- «Στο τέλος η Τροία έπεσε» απάντησε ο Κωνσταντινόπουλος
- Γιώργος Τζαβέλλας: Ζήτησε συγγνώμη για την συμπεριφορά του στο ματς με τον Άρη
- Νέα καταγγελία αθλητή αποκάλυψε η Σοφία Μπεκατώρου: «Υπήρχαν φορές που από το ξύλο δεν μπορούσα να αναπνεύσω»
- Νιγηρία: Μεγάλη έκρηξη σε πλοίο παραγωγής, αποθήκευσης και εκφόρτωσης πετρελαίου (videos)
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Ειδήσεις
- Λοβέρδος: Ζητάει πραγματικούς φιλόζωους για να υιοθετήσουν τρία ημίαιμα κουτάβια
- Θεσσαλονίκη: Έφοδοι της ΕΛ.ΑΣ. και σε συνδέσμους φιλάθλων του Άρη [βίντεο & εικόνες]
- Βουλή: Νέα κόντρα ΝΔ - ΚΙΝΑΛ για τις συνεδριάσεις της ΚΟ υπό τον Ανδρουλάκη -Τασούλας: Εγώ θα αποφασίσω
- Δεν είναι (μόνο) το ποδόσφαιρο
- Τηλεφωνικό κέντρο ΕΦΚΑ: Πάνω από 1 εκατομμύριο οι απαντημένες κλήσεις στο 1555
- Απαλλαγή από τη φορολόγηση των επιδομάτων, εφημεριών και υπερωριών των εργαζομένων στο ΕΣΥ ζητά ο ΣΥΡΙΖΑ
- Θεσσαλονίκη: Στυλιάρια και κράνη σε σύνδεσμο του ΠΑΟΚ - Έρευνες και στους συνδέσμους του Άρη και του Ηρακλή
- Νέα μελέτη Τσιόδρα - Λύτρα: Ο εμβολιασμός απέτρεψε 20.000 θανάτους
- Γιώργος Καραγιάννης: Δεν έχουν ξαναγίνει σε αυτούς τους χρόνους τόσα πολλά και μεγάλα έργα