Κρατική διαφήμιση 2,7 εκατ. ευρώ – Τι αφορά

Δύο ακόμη προγράμματα επικοινωνιακής προβολής συνολικού ύψους 2,7 εκατ. ευρώ ενέκρινε η Γενική Γραμματεία Επικοινωνίας και Ενημέρωσης.

Συγκεκριμένα, εγκρίθηκαν τα προγράμματα του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, τα οποία αφορούν στο έργο «Εκσυγχρονισμός των ΚΕΠ» (979.339 ευρώ) και στην Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης- ΔΥΠΑ (1.757.200 ευρώ), ευρύτερα γνωστή μέχρι τον Απρίλιο του 2022 ως ΟΑΕΔ (Οργανισμός Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού).

Μέσα στο πρώτο 15νθήμερο του Μαρτίου έχουν εγκριθεί τα προγράμματα της Ειδικής Υπηρεσίας

Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων (205.000 ευρώ) και της Ειδικής Υπηρεσίας Διαχείρισης Ε.Π. Περιφέρειας Πελοποννήσου (429.000 ευρώ).

Το συνολικό ύψος των προγραμμάτων που έχουν εγκριθεί ήδη αυτές τις δύο εβδομάδες του Μαρτίου, ανέρχεται σε 3,37 εκατ. ευρώ.

Μαζί με τα προηγούμενα 29,7 εκατ., από τις αρχές του έτους, έχουν συγκεντρωτικά ξοδευτεί για κρατική επικοινωνιακή προβολή περι τα 33 εκατ. ευρώ.

Διαβάστε επίσης

Σασμός – Spoiler: Ξανά σε σύγκρουση ο Λευτέρης με τον Μαθιό

Στη Eurovision η Τζένη Μελιτά

Νίκος Μουτσινάς: Το «καλωσόρισμα» στον Μάρκο Σεφερλή – «Σου αφήνω την ομάδα μου» (Video)

Keywords
Τυχαία Θέματα