Μικρομεγαλοοικονομικές απορίες...

Της Τζένης Κ.Η δεκαετία του ’90 και τα παρθενικά χρόνια της νέας χιλιετηρίδας υπήρξαν το κατ’ εξοχήν φυτώριο των όρων Πολιτικής Επικοινωνίας και της Διαφήμισης. Βρακί δεν είχε ο κώλος μας, αλλά ένα «μπρέιν στόρμινγκ», «ένα τάργκετ γκρουπ» κι ένα «φόλλοου απ» το ταξινομούσαμε ευχαρίστως  στο προσωπικό μας φιλολογικό νεσεσέρ. Από την Ολυμπιάδα και μετά, η σκυτάλη παραδόθηκε στην ορολογία της Οικονομίας. Όταν δε, γύρω στα μισά του 2007, άρχισε να ανατέλλει απ’ το παγκόσμιο διάσελο το φάσκελο της...
Keywords
Τυχαία Θέματα