Όταν οι "νταβατζήδες" ανακάλυψαν τους μεσάζοντες

Από το Μαρικάκι

Η ταχύτητα με την οποία εξαπλώθηκε το λεγόμενο «κίνημα της πατάτας» οφείλεται βέβαια και στην αρωγή των ΜΜΕ τα οποία είδαν στις πρωτοβουλίες μαζικής διάθεσης πατάτας απευθείας προς τους καταναλωτές  ένα «προϊόν» που είχε ζήτηση - πρόσφερε δε και άλλοθι - κι έσπευσαν να το καλύψουν με κάθε λεπτομέρεια: «και ο τάδε δήμος φέρνει σε επαφή καταναλωτές με τους παραγωγούς του Νευροκοπίου» μας βομβάρδιζαν τα ρεπορτάζ σε καταιγιστικούς ρυθμούς τις προηγούμενες μέρες.

Κυρίως  όμως, οφείλε...

Keywords
Τυχαία Θέματα