Ραδιόφωνο: Χορός εκατομμυρίων δευτερολέπτων διαφήμισης – Καλύτερη η «εικόνα» σε σχέση με το περσινό οκτάμηνο

Με διψήφια αύξηση 12,8%, έκλεισε το πρώτο οκτάμηνο του 2022 η διαφημιστική απορρόφηση στο ραδιόφωνο, συγκριτικά με τα αντίστοιχο περσινό διάστημα.

Στο διάστημα αυτό βγήκαν στα FM σποτάκια συνολικής διάρκειας 98.425.600 δευτερολέπτων (ή 1.139 24αωρα), σύμφωνα με στοιχεία από την Spot Monitor.

Πιο αναλυτικά το διάστημα Ιανουαρίου-Αύγουστου 2022, ο ραδιοφωνικός διαφημιστικός χρόνος στην Αθήνα αυξήθηκε κατά 19,79% σε σχέση με το ίδιο διάστημα πέρυσι, στη Θεσσαλονίκη

αυξήθηκε κατά 11,28% και στην Περιφέρεια κατά 9,57%. Υπενθυμίζεται ότι το ίδιο διάστημα το 2021, καταγράφηκαν 87.260.094 δευτερόλεπτα (ή 1.009 ημέρες) διαφημιστικού χρόνου.

Υψηλές επενδύσεις σε διαφημιστικό χρόνο για επικοινωνία υπηρεσιών/προϊόντων στα FM καταγράφονται από τον κλάδο τροφίμων και ποτών που βρίσκονται σταθερά στην κορυφή.

Η κατηγορία κατέγραψε αύξηση 12.217.464 το 2022, από τα 11.183.248 δευτερόλεπτα το 2021. Επόμενες στη σειρά, με μεγάλη ωστόσο διαφορά, είναι οι κατηγορίες διασκέδασης, εξοπλισμού οικοδομής και κινητής τηλεφωνίας.

Η τριάδα κορυφής της λίστας εταιρειών με τη μεγαλύτερη επένδυση σε δευτερόλεπτα, αποτελείται από επιχειρήσεις σουπερ μαρκετ και συγκεκριμένα από τις AB Βασιλόπουλος, Lidl Ελλάς και Μασούτης.

Διαβάστε επίσης

ΑΝΤ1: Τέλος ο «Εκατομμυριούχος», αλλά μέχρι την άνοιξη

«Η Γη της Ελιάς»: O Ανδρέας Γεωργίου μίλησε για τις εξελίξεις της δεύτερης σεζόν – Τα spoiler που έδωσε (Video)

Ο «Σασμός» έχει πάρει την ανηφόρα της τηλεθέασης

Keywords
Τυχαία Θέματα
Ραδιόφωνο, Χορός, – Καλύτερη,radiofono, choros, – kalyteri