Τα φθηνά της κάθε μέρας

Ο Όμιλος Carrefour Μαρινόπουλος με μια πρωτότυπη ιδέα επιχειρεί να απαντήσει στην κρίση προσφέροντας στους καταναλωτές και πελάτες του αυτό που πραγματικά αναζητούσαν για τις καθημερινές τους αγορές.

Η δυσχερής οικονομική κατάσταση έχει άμεση επίπτωση στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών.

Βάσει πρόσφατης έρευνας για τη συμπεριφορά των καταναλωτών, το 74% των Ελλήνων καταναλωτών δηλώνουν πως τους έχει επηρεάσει προσωπικά η διεθνής οικονομική κρίση και σχεδιάζουν ακόμη μεγαλύτερη μείωση τω...

Keywords
Τυχαία Θέματα