Τα μέτωπα που ανοίγουν μετά τη συγχώνευση

Ένα προφητικό διαφημιστικό σποτάκι της Eurobank έλε­γε, πριν από δύο χρόνια, ότι «υπάρχουν και καλά νέα». Το σποτάκι ήταν τόσο... προφητικό, ώστε από την εποχή που έπαιξε στα μέσα ενημέρωσης δεν υπήρξε ούτε ένα κα­λό νέο για την οικονομία και τις τράπε­ζες. Όταν όμως υπήρξε, αφορούσε την ίδια την τράπεζα της οικογένειας Λά­τση. Και μάλιστα τη συγχώνευσή της με τον άσπονδο φίλο , την Alpha Bank της οικογένειας Κωστόπουλου και του Κατάρ.Η αλήθεια είναι ότι η οικονομία έχει πάντοτε ανάγκη από κ...
Keywords
Τυχαία Θέματα