«Βυθίζεται» η διαφήμιση

γράφει ο ΤυπικόςΤο πολύ δύσκολο καλοκαίρι που περνάνε τα ελληνικά ΜΜΕ, δείχνουν τα νούμερα της διαφημιστικής δαπάνης για τον Ιούνιο. Τα έσοδα για τα media παραμένουν στον πάτο του βαρελιού και δεν δείχνουν σημάδια ανάκαμψης προμηνύοντας μάλιστα ότι τα χειρότερα μπορεί να μην έχουν έρθει ακόμα.Για τον Ιούνιο οι απώλειες των ΜΜΕ, σύμφωνα με τα στοιχεία της media Services, έφτασαν το 19,6%, σε σχέση με τον Ιούνιο του 2010, με την διαφημιστική δαπάνη να ανέρχεται στα 157.379.852 εκατ. ευρώ.Ειδικό...
Keywords
Τυχαία Θέματα