Ζέτα Μακρυπούλια: Προσπαθεί να το γυρίσει στο χιούμορ για την χαμένη πτήση μετά τις αντιδράσεις

Να απαντήσει στους επικριτές της με χιούμορ επιχείρησε η Ζέτα Μακρυπούλια, η οποία «ξέσπασε» μέσω του Instagram επειδή έχασε την πτήση της για Σάμο, με τους χρήστες των social media να την… δικάζουν,

Η γνωστή ηθοποιός και παρουσιάστρια ετοιμαζόταν να ταξιδέψει στη Σάμο, όταν τελικά «έχασε» την πτήση της στο αεροδρόμιο. Οι εξηγήσεις

της και η διαμαρτυρίες της που ανάρτησε στο Instagram εξηγώντας τους λόγους που έχασε την πτήση για Σάμο δεν έπεισαν κανέναν. Αντίθετα δημιούργησε ένα κύμα αντιδράσεων στην απαίτηση της να καθυστερήσει η πτήση για να πάει στην… τουαλέτα.

Η ίδια μετά τον σάλο, σε μια απελπισμένη προσπάθεια να το «σώσει» δημοσίευσε στον λογαριασμό της στο Instagram μία χιουμοριστική εικόνα στην οποία εμφανίζεται η ίδια να… πετάει έξω από το παράθυρο του αεροσκάφους κρατώντας ένα πλακάτ που γράφει: «πάω για κατούρημα».

Η παρουσιάστρια είπε στο Instagram story της:

«Γεια σας παιδιά, εγώ μόλις γύρισα από το αεροδρόμιο, ενώ κανονικά θα έπρεπε να είμαι στη Σάμο αυτή τη στιγμή και θα έπρεπε να με έχει πάει η εταιρεία αυτή στη Σάμο. Κάτι που δεν συνέβη, όπως καταλαβαίνετε και θέλω να μοιραστώ μαζί σας αυτή την εμπειρία, γιατί είμαι και έξαλλη, δεν σας κρύβω. Αυτό το αεροπλάνο το έχασα λοιπόν, εγώ. Ήμουν στο αεροδρόμιο κανονικά στην ώρα μου, ξεκίνησα να πάω για το check in. Όταν κατέβηκα κάτω, λέω “ας πάω και λίγο στην τουαλέτα 1′ να μην το έχω κι αυτό στο νου μου”. Φτάνω λοιπόν, στο check in κι ήταν άδειο. Ήταν δύο κοπέλες που δεν είχαν και πρόθεση να βοηθήσουν», ανέφερε αρχικά η ηθοποιός και παρουσιάστρια.

Απάντηση στο ξέσπασμα της Ζέτας Μακρυπούλια έδωσε η αεροπορική εταιρεία με την οποία θα ταξίδευε για Σάμο.

«Καθημερινά οι άνθρωποι μας εφαρμόζουν με συνέπεια και υπευθυνότητα όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες ώστε να διασφαλίζεται το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης και φροντίδας των επιβατών μας, τόσο στο έδαφος όσο και στην πτήση» σχολίασε η εταιρεία στο «Πρώτο Θέμα», ενώ νωρίτερα στελέχη της δήλωναν πως «Λυπούμαστε αλλά η κυρία άργησε και η πτήση “είχε κλείσει”. Υπάρχουν και άλλοι επιβάτες».

Η παρουσιάστρια και ηθοποιός, με story στα social media, καταφέρθηκε κατά της εταιρείας που δεν της επέτρεψε να μπει στο αεροπλάνο και να ταξιδέψει, επειδή -όπως της είπαν- είχε «καθυστερήσει 3 ολόκληρα λεπτά».

Το Twitter φαίνεται να μην συμμερίζεται τον… πόνο της.

Αν κατάλαβα καλά η Ζέτα Μακρυπούλια εγκαλεί τη Sky Express επειδή φεύγει ακριβώς στην ώρα της. Καλύτερη διαφήμιση δεν μπορούσε να της κάνει.

— Manolis Grigorakis (@mgrigorakis) June 4, 2023

Αν κατάλαβα καλά η Ζέτα Μακρυπούλια εγκαλεί τη Sky Express επειδή φεύγει ακριβώς στην ώρα της. Καλύτερη διαφήμιση δεν μπορούσε να της κάνει.

— Manolis Grigorakis (@mgrigorakis) June 4, 2023

Αν κατάλαβα καλά η Ζέτα Μακρυπούλια εγκαλεί τη Sky Express επειδή φεύγει ακριβώς στην ώρα της. Καλύτερη διαφήμιση δεν μπορούσε να της κάνει.

— Manolis Grigorakis (@mgrigorakis) June 4, 2023

Αν κατάλαβα καλά η Ζέτα Μακρυπούλια εγκαλεί τη Sky Express επειδή φεύγει ακριβώς στην ώρα της. Καλύτερη διαφήμιση δεν μπορούσε να της κάνει.

— Manolis Grigorakis (@mgrigorakis) June 4, 2023

Αν κατάλαβα καλά η Ζέτα Μακρυπούλια εγκαλεί τη Sky Express επειδή φεύγει ακριβώς στην ώρα της. Καλύτερη διαφήμιση δεν μπορούσε να της κάνει.

— Manolis Grigorakis (@mgrigorakis) June 4, 2023

Διαβάστε επίσης:

Έλενα Τοπαλίδου: «Έχασα το παιδί στον 5ο μήνα της εγκυμοσύνης»

Μαρίνα Τσιντικίδου: «Είχα έναν hater που μου έστελνε φρικτά μηνύματα»

Αντώνης Κανάκης: Το «αντίο» στον φίλο του που έφυγε από τη ζωή

Keywords
Τυχαία Θέματα