BiC Flex 3: Κάνει εφικτό το ‘Human’ Curling

Η viral καμπάνια της BiC μετρά περισσότερα από δύο εκατομμύρια views στο YouTube.Δελτίο ΤύπουΜόλις 2 μήνες μετά το λανσάρισμα της, η viral καμπάνια της BiC, με τίτλο ‘human’ curling μετρά περισσότερα από δύο εκατομμύρια views στο YouTube και έχει γίνει
share από 65.000 χρήστες σε Facebook, Twitter και blogs.Η καμπάνια «‘human’ curling» βασίστηκε στο γνωστό παιχνίδι curling, αντιμετωπίζοντάς το με χιουμοριστική διάθεση. Το viral video αναπαριστά έναν νέο άνδρα o οποίος αντικαθιστά την επίπεδη πέτρα που χρησιμοποιείται για το curling και καταφέρνει να φτάνει στο στόχο του με ιδιαίτερη ευκολία! Η ευελιξία του πρωταγωνιστή στην οριζόντια κίνηση είναι απόρροια της χρήσης του νέου ξυριστικού BiC Flex 3 με την τεχνολογία κινητών λεπίδων, στο οποίο οι τρεις λεπίδες του στηρίζονται ανεξάρτητα μεταξύ τους πάνω σε ελατήρια, προσφέροντας ένα ιδιαίτερα απαλό και βαθύ ξύρισμα!Το viral video, που δημιουργήθηκε για την προώθηση του νέου Flex 3, φιλοξενείται στη σελίδα a.itech4u.gr/humancurling και δίνει τη δυνατότητα σε κάθε χρήστη να παίξει curling με έναν αρκετά διαφορετικό τρόπο. Στο τέλος του video, το YouTube μετατρέπεται σε περιβάλλον για τη νέα γενιά video games, με την web κάμερα να ανιχνεύει τις κινήσεις σου: περισσότεροι από 280.000 επισκέπτες έχουν δοκιμάσει να γίνουν human curling sweepers!
Keywords
Τυχαία Θέματα