Αλλάζουν καταναλωτικές συνήθειες οι Έλληνες: Στροφή στα no name προϊόντα

13:04 18/2/2013 - Πηγή: Star

Έδαφος στο ράφι των σούπερ μάρκετ και στο καλάθι των ελληνικών νοικοκυριών κερδίζουν όλο και περισσότερο τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας αλλά και οι φθηνές μάρκες. Στροφή η οποία έχει να κάνει και με το γεγονός ότι τα ελληνικά προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας είναι κατά μέσο όρο φθηνότερα κατά 45% από τα αντίστοιχα επώνυμα προϊόντα (στοιχεία της IRI) με τη μεγαλύτερη εξοικονόμηση να επιτυγχάνεται στις κατηγορίες προσωπικής υγιεινής και οικιακής καθαριότητας (φθάνει το 50%). Το 2012 ήταν άλλωστε
Keywords
Τυχαία Θέματα