«Φρέσκο» πράμα ή «Μπράβο» είδε το κοινό;

20:17 3/2/2013 - Πηγή: Star

Τι κι αν το «Μπράβο» της Ρούλας Κορομηλά με τον Ricky Martin στη Σύρο άφησε εποχή στην ελληνική TV; Την επαναπροβολή του το βράδυ του Σαββάτου δεν την είδαν και πολλοί... Σύμφωνα με την AGB, το σόου στο Mega «έγραψε» περίπου 12%, τη στιγμή που το «Στην Υγειά Μας» έφτασε το 22%! Η προτίμηση των τηλεθεατών στο «φρέσκο» φάνηκε και από την τηλεθέαση του «Master Chef», που προβλήθηκε πριν την Ρούλα Κορομηλά και έφτασε στο 20,6%.
Keywords
Τυχαία Θέματα