Πρώην σταθμάρχης: «O επιθεωρητής με ανέτρεψε για να βάλει τον κουμπάρο του»

15:40 13/3/2023 - Πηγή: Star
Όσα είπε ο πρώην σταθμάρχης Βόλου για τον ΟΣΕ και τον επιθεωρητή- κατηγορούμενο για την τραγωδία στα Τέμπη/ βίντεο ΕΡΤΓια τις συνθήκες που επικρατούν στον ΟΣΕ αλλά και τις διαδικασίες που ακολουθούσε ο επιθεωρητής, ένας εκ των κατηγορουμένων για την τραγωδία των Τεμπών, μίλησε ο πρώην σταθμάρχης του Βόλου, Γιώργος Αποστολέρης.Ο κ. Αποστολέρης περιέγραψε μιλώντας στην ΕΡΤ ότι υπηρέτησε 40 χρόνια
στον σιδηρόδρομο, όμως ο επιθεωρητής τον ανέτρεψε το 2010, προκειμένου να τοποθετήσει σε αυτή τη θέση τον κουμπάρο του, όπως κατήγγειλε. Ραγκούσης: Ο σταθμάρχης Λάρισας μπήκε ρουσφετολογικά στη θέση το 2022«Από το 2004 και μετά ήμουν κεντρικός σταθμάρχης, παρότι για ένα διάστημα 5 – 6 χρόνων ανετράπην ως πρόσωπο από τον συγκεκριμένο επιθεωρητή (σ.σ. τον έναν εκ των κατηγορουμένων) για να τοποθετήσει τον κουμπάρο του» αποκάλυψε. Ο ίδιος εξήγησε ότι όταν κάποιος μπαίνει κεντρικός σταθμάρχης συνταξιοδοτείται από αυτή τη θέση, καθώς για να την αναλαμβάνει, έχει αποδειχθεί ότι έχει κάποιες γνώσεις και μπορεί να διοικεί έναν σταθμό. «Ο συγκεκριμένος με ενέργειές του με ανέτρεψε το 2010 για να τοποθετήσει τον κουμπάρο του επικεφαλής του σταθμού. Προφανώς ο ίδιος έκανε αυτό που έπρεπε να κάνει πάντοτε: να ελέγχει τις ψήφους μέσα από το κόμμα το οποίο υπηρέτησε» είπε.Λουλούδια για τα θύματα των Τεμπών στον σταθμό Ραψάνης του νομού Λάρισας/ Eurokinissi Tζέκας ΛεωνίδαςΟ κ.Αποστολέρης τόνισε ότι η διοίκηση -με τους συνδικαλιστές της- κρατάει μια τέτοια στάση. «Ο σιδηρόδρομος για μένα θα έπρεπε σήμερα να είναι γεμάτος από “πράσινα φώτα” και να πηγαίνει στην ανάπτυξη. Δυστυχώς, όπως είδατε είναι μόνο “κόκκινα τα φώτα” τα οποία παραπέμπουν σε ένα “Μουλέν Ρουζ” ή κάτι αντίστοιχο. Για μένα προσωπικά, αυτές οι δύο κοινωνίες, οι οποίες συγκρούστηκαν, είναι ακριβώς αυτό το οποίο μας έφερε σήμερα στο να ψάξουμε να βρούμε και εμείς ένα πολύ μεγάλο “blanco ” και να σβήσουμε κυριολεκτικά αυτή την κοινωνία» ανέφερε.Πρώην σταθμάρχης Βόλου: «Δεν ελέγχθηκαν ποτέ αυτοί οι καλοί συνάδελφοι»«Υπάρχει η συνείδηση και η μη συνείδηση. Κάποιος υπηρετεί ενσυνείδητα και κάποιος ασυνείδητα. Ο κανονισμός κυκλοφορίας των σιδηροδρόμων και κάθε κανονισμός, θα πρέπει απαρεγκλίτως πιστά να τηρείται. Δεν ελέγχθηκαν ποτέ αυτοί οι καλοί συνάδελφοι. Δεν υπήρξε ποτέ υπογραφή ελέγχου και αντιπαράθεσης των τηλεγραφημάτων. (…) Εγώ το 1984 πήρα την πρώτη μου απολογία από έναν αρχιεπιθεωρητή, διότι υποδέχθηκα ασκεπής την αμαξοστοιχία στα Φάρσαλα, κρατώντας ανά χείρας το αλυσιδάκι με τη σφυρίχτρα. (…)» είπε ο κ.Αποστολέρης.«Για την ασφάλεια των τρένων δε χρειάζεται να πούμε οτιδήποτε, παρά μόνον, ότι ή υπάρχει κανονισμός και κυκλοφορούν τα τρένα ή δεν υπάρχει. Όπως είδαμε δεν υπήρχε. Είναι εγκληματικές ενέργειες αυτού του μικρού αποσπάσματος. Αλλά ας μη μείνουμε στη Λάρισα, ας ελέγξουμε την Αθήνα, ας ελέγξουμε τη Θεσσαλονίκη, ας ελέγξουμε παντού. Δε νομίζω να έχουμε αυστηρή τήρηση των κανονισμών. Πρότεινα, ας μαζευτούν όλα τα βιβλία της Ελλάδος και στα ελέγξουν ξένοι. Αφήστε τους Έλληνες. Μπορεί να πιεστούν από πολιτικούς, από κόμματα, από συνδικάτα. Ας το ελέγξουν οι ξένοι κι ας βγάλουν οι ξένοι μια γνωμοδότηση. Υπάρχουν τέτοιοι που πιστοποιούν δίκτυα», πρόσθεσε. Nέοι διάλογοι «καίνε» τον σταθμάρχη: Tα «είχε χαμένα» και πριν το δυστύχημαΚληθείς να σχολιάσει τους νέους διαλόγους μεταξύ των σταθμαρχών, που είδαν το φως της δημοσιότητας, ανέφερε: «Δεν υπάρχει ούτε μία δικαιολογία. Δεν μπορεί να έφυγε από το Γραφείο Κινήσεως. Δεν πήγε να δώσει ούτε καν το υπόδειγμα 1001 στον μηχανοδηγό. Δεν μπορεί να είναι έξω από το Γραφείο Κινήσεως. Δε σταματάει η δουλειά. Ποια δουλειά όμως; Ποια ποιότητα στη δουλειά; Δεν μπορεί να μη δεν είδε ότι ήταν το κλειδί 118 σε παρακαμπτήριο (…) Ανεπαρκής προφανώς για πάρα πολλά πράγματα».Τέμπη: Η πρώτη δικαιολογία του σταθμάρχη μετά το δυστύχημαΣε ό,τι αφορά στην εκπαίδευση των σταθμαρχών ο κύριος Αποστολέρης υπογράμμισε: «Έχει μία σοβαρότητα. Από ποιους εκπαιδεύτηκε; Από ανθρώπους του συστήματος, όπου τους τοποθετούμε εκεί εκπαιδευτές για να παίρνουν κάτι επιπλέον στον μισθό τους».Πρέπει να κλείσει αυτός ο οργανισμός που λέγεται ΟΣΕ. Πρέπει να κλείσει«Είναι ντροπή για τον πατέρα σας, για τον κουμπάρο σας, για τον παππού σας, για όλους αυτούς τους αγωνιστές που αγωνίστηκαν γι’ αυτή την Ελλάδα να έχουμε ένα τέτοιο οργανισμό» τόνισε.O τόπος της τραγωδίας από τη σύγκρουση δύο τρένων στα Τέμπη/ Eurokinissi Βερβερίδης ΒασίληςΟ πρώην σταθμάρχης Βόλου υποστήριξε την άποψή του ότι πρέπει «να μπει μία καινούργια διοίκηση με αυτούς που έχουν πολύ καλές “συνταγές” στην κυκλοφορία στην Ευρώπη. Ας ενωθούν οι πολιτικοί άρχοντες του τόπου για να φτιάξουμε σιδηρόδρομο, γιατί εμείς σήμερα δεν έχουμε σιδηρόδρομο».Τέμπη: «Έχουμε εκτροχιασμό τρένου. Αμάν!» - Νέοι διάλογοι σοκ του σταθμάρχηΟ κ. Αποστολέρης δήλωσε, ακόμα, πως ο κόσμος δε θα χρησιμοποιήσει αυτόν τον σιδηρόδρομο. «Η αξία του αποτιμάται στα 5 δισεκατομμύρια ευρώ. Η κάθε διοίκηση που τοποθετήθηκε εκεί είναι άχρηστη. Δήλωση του ίδιου του διευθύνοντος συμβούλου έκανε λόγο για το ότι, οι μηχανοδηγοί, εφόσον ξέρουν το δρομολόγιο, δεν χρειάζονται τροχονόμοι. Να το επαναλάβει και σήμερα» τόνισε.Ως προς το γιατί τοποθετούνται άπειροι άνθρωποι σε αυτές τις θέσεις, τόνισε: «(…) Πάρα πολύ απλά, πρέπει όλοι να παίρνουν το επιπλέον. Ο κεντρικός σταθμάρχης της Λάρισας πήγε στο Παλαιοφάρσαλο, είκοσι λεπτά πιο πέρα, για να πάρει το κάτι επιπλέον».Σχετικά με το σύστημα τηλεδιοίκησης στον σταθμό της Λάρισας επεσήμανε: «Τίποτα από όλα αυτά δε λειτουργεί, τίποτε (…) Ξέρετε ποια ήταν η ασφάλεια του πίνακα; Τα πώματα από τα νεράκια που πίνουμε, τα βάζανε πάνω στα κουμπιά για να μην τα πατήσουν και γίνει και κανένα δεύτερο λάθος».Τηλεδιοίκηση Τρένων: Οι Περιοχές Που Δε λειτουργεί   - Video«Η αλήθεια μπορεί να είναι γριά και άσχημη, αλλά πραγματικά είναι αλήθεια. Δεν είναι δυνατόν να συζητάμε για ασφάλεια και να μιλάμε για Οργανισμό Σιδηροδρόμων Ελλάδος. Δεν υπάρχει τρένο στην Ελλάδα. (…) Δεν είναι μόνον η τηλεδιοίκηση. Το επίπεδο των σταθμαρχών είναι έτοιμο; Ας αξιολογηθούν από ξένους οργανισμούς. Όχι από τους συνδικαλιστές, από ξένους οργανισμούς. Πότε κλήθηκε σε απολογία τα τελευταία 20 χρόνια υπάλληλος; Οι συνδικαλιστές δεν επέτρεπαν αυτό το πράγμα», αποκάλυψε.Τέμπη: Στο σημείο χωρίς τηλεδιοίκηση έγινε το δυστύχημα«Στο Άδενδρο είχαμε θύματα. Έγινε λάθος από τον μηχανοδηγό; Δύο ήταν μηχανοδηγοί. Ξέρετε που βρέθηκε ο ένας; Επικεφαλής, μηχανοσταρχιάρχης ελέγχου κυκλοφορίας στη Θεσσαλονίκη. Αυτή ήταν η επιβράβευση ενός ανθρώπου, που στη Γαλλία δεν ξέρω αν θα ήταν έξω, να κυκλοφορούσε ελεύθερος. Με συγχωρείτε, αλλά αυτός ο οργανισμός πρέπει να κλείσει» κατέληξε ο κ. Αποστολέρης.
Keywords
Τυχαία Θέματα