1 στα 4 καταστήματα κλείνει, λόγω των Malls

Οι δυσκολίες μετακίνησης, η έλλειψη πάρκινγκ και η ανασφάλεια του κόσμου στο δρόμο έχουν δώσει ώθηση στα Malls όπου οι πελάτες βρίσκουν εύκολη πρόσβαση σε εκατοντάδες μαγαζιά και τεράστια ποικιλία.Χαρακτηριστικότερη όλων ήταν η μείωση του τζίρου που κατα­γράφηκε στη διάρκεια των πασχα­λινών εορτών που πέρασαν. Ενώ δηλαδή το Πάσχα του 2Ο1Ο η μείωση συγκριτικά με το 2009 ήταν στο 11%, φέτος ο ίδιος δείκτης κυμάνθηκε στο -25%. Τα παραπάνω δείχνουν πως η αγορά ένδυσης και υπόδηση συρ­ρικνώθηκε κατά το 1/4 μέσα σε μόλις
δύο σεζόν, με μεγαλύτερες να είναι οι απώλειες στα μικρά και μεσαία καταστήματα. Κάπως έτσι, μόνο μέσα στο αρχικό διάστημα Ιανουα­ρίου - Απριλίου 2011 φαίνεται να έχουν οδηγηθεί εκτός αγοράς άνω των 500 μικρών αλλά και μεγαλύτερων επιχειρήσεων, τη στιγμή που ακόμα και πολλοί μεγάλοι παίκτες αποφασίζουν να περιορίσουν σημα­ντικά τα δίκτυα τους. Για την κατά­σταση αυτή μεγάλη «ευθύνη» φέρουν τα μεγάλα εμπορικά κέντρα, τα οποία έχουν οδηγήσει σε πλήρη μετάλλα­ξη τους τρόπους αγοράς από χιλιάδες Ελληνες, με αποτέλεσμα να έχουν σχεδόν διαλυθεί αγορές που γειτνι­άζουν με μεγάλα malls όπως για παράδειγμα, αυτές της Νέας Ιωνίας, του Χαλανδρίου ή του Αμαρουσίου, αλλά και προσφάτου του Αιγάλεω και του Περιστερίου εξαιτίας του νέου εμπορικού κέντρου River West που εγκαινιάστηκε στον Κηφισό.
Keywords
Τυχαία Θέματα