Diageo Hellas: Μείωση 40% στην κατανάλωση ουίσκι

Μείωση του όγκου πωλήσεων κατά 35% και της καθαρής αξίας πωλήσεων κατά 38% στο α΄ εξάμηνο της οικονομικής χρήσης 2011 (01.07.2010 έως 31.12.2010) εμφάνισε η Diageo Hellas γεγονός που αποδίδεται κυρίως στη μείωση του διαθέσιμου εισοδήματος, λόγω της οικονομικής ύφεσης και των αυξήσεων του ειδικού φόρου κατανάλωσης κατά 87% συνολικά το 2010.Σε μια σημαντική αγορά, όπως η κατηγορία του ουίσκι, η εταιρεία επισημαίνει ότι το Johnnie Walker επηρεάστηκε σημαντικά, αλλά
και το Dimple, το οποίο σημείωσε μεγάλη πτώση, καθώς ως deluxe scotch επηρεάστηκε σε μεγαλύτερο βαθμό. Το Haig αποδείχθηκε πιο δυνατό και η μάρκα κέρδισε μερίδιο παρόλο που οι πωλήσεις επίσης μειώθηκαν.Πέρα από την κατηγορία του ουίσκι, η καθαρή αξία πωλήσεων και των άλλων μαρκών σημείωσε πτώση.Οι επενδύσεις στο τομέα του μάρκετινγκ διατηρήθηκαν ως ποσοστό επί της καθαρής αξίας πωλήσεων και επομένως μειώθηκαν κατά 38%.Την ίδια ώρα, δέσμια του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης παραμένει η εγχώρια αγορά αλκοολούχων ποτών, η οποία για το
Keywords
Τυχαία Θέματα