Premaman: στοχεύει σε αύξηση μεριδίων στην ελληνική αγορά

Σε αύξηση μεριδίου αγοράς στοχεύει, εν μέσω κρίσης, η εταιρεία βρεφικών και ειδών εγκυμοσύνης Premaman στην ελληνική αγορά, η οποία -μαζί με την ισπανική, την ιταλική, την πορτογαλική και την ιρλανδική αγορά- αποτελεί «αδύναμο κρίκο» της διεθνούς αλυσίδας, λόγω της ύφεσης, αλλά παρ' όλα αυτά, υποστηρίζεται σθεναρά από τη διοίκηση της μητρικής, που ελέγχει το 20%.Εξάλλου, με σκοπό την επιβεβαίωση της εμπιστοσύνης του βελγικού ομίλου
στο ελληνικό management, αλλά και με αφορμή τα 25 χρόνια παρουσίας του σήματος στην Ελλάδα, βρέθηκε τις τελευταίες ημέρες στην Αθήνα ο Denis Escojildo, πρόεδρος της Premaman.Αναφερόμενος στις παρενέργειες της κρίσης, σχολίασε ότι «η δραστηριότητα σε χώρες όπως Βέλγιο, Γαλλία, αλλά κυρίως οι αραβικές χώρες, αντισταθμίζουν την πτώση των πωλήσεων στις αδύναμες οικονομίες της Ε.Ε.», ενώ τόνισε ότι η Ελλάδα είναι η μεγαλύτερη αγορά για την Premaman, σε μέγεθος δικτύου (στις 51 χώρες όπου το δίκτυο αριθμεί περίπου 410 σημεία συνολικά) και η πρώτη χώρα εξαγωγών.Στη
Keywords
Τυχαία Θέματα