Ελεονώρα Μελέτη-Χριστίνα Λαμπίρη: αγριεύει η κόντρα μεταξύ τους

Πονοκέφαλος... super star στο κανάλι της Κηφισιάς. Τα δύο «βαριά πυροβολικά» τοπ Star και μάλιστα ξανθού χρώματος μαλλιών μπορεί να ολοκλήρωσαν τις εκπομπές τους και να ξεκινούν τις διακοπές τους, αλλά προηγουμένως θα πρέπει να αποφασιστεί τι θα κάνουν την επόμενη σεζόν. Τα σχέδια τον υπευθύνων του σταθμού φέρνουν ακόμα μία φορά την Ελεονώρα Μελέτη
και τη Χριστίνα Λαμπίρη σε κόντρα!Η μείωση της διαφημιστικής πίτας έχει προκαλέσει μεγάλες αναταραχές στο τηλεοπτικό τοπίο. Όλοι αναγκάζονται να αναπροσαρμόσουν τα προγράμματα τους, ώστε να λάβουν όσο μεγαλύτερο κομμάτι της πίτας γίνεται. Πέρυσι οι υπεύθυνοι του Star σκέφτηκαν να πραγματοποιήσουν αμοιβαία αλλαγή στις ώρες μετάδοσης των εκπομπών «Πρωινή Μελέτη» και «Super star», με σκοπό η Ελεονώρα Μελέτη να μεταφερθεί στη μεσημεριανή ζώνη και η Χριστίνα Λαμπίρη να βρεθεί στην πρωινή ζώνη. Το σχέδιο αυτό όμως απέτυχε, καθώς δεν υπήρξε αποδοχή από όλες τις πλευρές.Συγκεκριμένα, στις αρχές του προηγούμενου καλοκαιριού στελέχη του Star πρότειναν στην Ελεονώρα να κατέβει στη μεσημεριανή ζώνη και η Χριστίνα να ανέβει στην πρωινή. Η παρουσιάστρια της «Πρωινής Μελέτης» αποδέχθηκε την πρόταση, αλλά υπήρξε εμπλοκή καθώς στο συμβόλαιο της Λαμπίρη αναφέρεται ότι θα παρουσιάζει μεσημεριανή εκπομπή.Έτσι, βάσει όρων συμβολαίου, η σεζόν κύλησε ως είχε, με τη Μελέτη να λέει «καλημέρα» και τη Λαμπίρη «καλό μεσημέρι». Φέτος όμως η κατάσταση είναι διαφορετική, καθώς στο κανάλι της Κηφισιάς πρέπει να σκεφτούν και να αποφασίσουν πώς θα έχουν μεγαλύτερο κέρδος. Στις σκέψεις τους αλλά και στις συσκέψεις τους πρωταγωνιστεί ξανά το ίδιο σενάριο, καθώς βλέπουν την Ελεονώρα Μελέτη να κυριαρχεί στην πρωινή ψυχαγωγική ζώνη και να τερματίζει πρώτη στην κατάταξη, σύμφωνα με τα ποσοστά τηλεθέασης του δυναμικού κοινού, που ενδιαφέρει κυρίως το Star. Από την άλλη όμως, τα διαφημιστικά έσοδα της πρωινής ζώνης συνεχώς συρρικνώνονται, με αποτέλεσμα οι τηλεθεάσεις να είναι απλώς νούμερα και να μην έχουν ιδιαίτερο νόημα. Όσον αφορά τις μεσημεριανές εκπομπές, τα τελευταία δύο χρόνια έχουν σημειώσει μεγάλη πτώση στις τηλεθεάσεις τους, αν και η ζώνη έχει διαφημιστικά έσοδα. Η λεγόμενη «μεσημεριανή ζώνη», που ασχολείται με πρόσωπα και γεγονότα, κυρίως lifestyle, έχασε την... αποκλειστικότητα της, καθώς ακόμα και οι πρωινές ψυχαγωγικές εκπομπές ασχολούνται πλέον με την ίδια θεματολογία.Η διαφημιστική πίταΑυτά και πολλά άλλα φαίνεται πως απασχολούν τα στελέχη του καναλιού, που αναζητούν ανανεωτικές λύσεις για να εισπράξουν μεγαλύτερο μέρος της διαφημιστικής πίτας. Άλλωστε ο διευθυντής ειδήσεων και ενημέρωσης του Star Σταμάτης Μαλέλης μιλώντας στην εκπομπή της Χριστίνας Λαμπίρη είπε πως «όλες οι πρωινές εκπομπές μπαίνουν μέσα. Αυτά που τα φέρνουν είναι τα μεσημεριανά» προαναγγέλλοντας, όπως εκτιμάται, ότι θα ενισχύσει την επόμενη σεζόν τη μεσημεριανή ζώνη. Οι ενισχύσεις αυτές όμως θα... ενισχύσουν και θα αναζωπυρώσουν την κόντρα στο κανάλι της Κηφισιάς.Σύμφωνα λοιπόν με έγκυρες πληροφορίες, στο Star σκέφτονται να θέσουν σε ισχύ τα περσινά τους σχέδ
Keywords
Τυχαία Θέματα