Οι ενημερωτικές εκπομπές ρίχνουν τη λίμπιντο

Η ενημερωτική τηλεόραση βλάπτει σοβαρά την ερωτική επιθυμία και… πράξη. Σύμφωνα με τα στοιχεία νέας έρευνας της Ελληνικής Εταιρίας Ανθρώπινης Σεξουαλικότητας (ΕΜΑΣ) για τη… μοιραία σχέση που συνδέει τους Ελληνες με τη μικρή οθόνη, τα δελτία ειδήσεων, τα μαγκαζίνο και οι πολιτικές εκπομπές καταφέρνουν δραστικά χτυπήματα στη λίμπιντο των Ελλήνων και των Ελληνίδων προκαλώντας μείωση της σεξουαλικής δραστηριότητας έως και 84%!Ευτυχώς, όμως, υπάρχουν και εκπομπές που πετυχαίνουν να τονώσουν τη σεξουαλική επιθυμία, με τα λεγόμενα reality και τις μεσημεριανές εκπομπές να επιδρούν θετικά σε αυτή.Πέντε στους δέκα Έλληνες «ψηφίζουν» εκπομπές αυτού του τύπου οι εκπομπές διότι ανεβάζουν την ερωτική τους διάθεση και σχεδόν οκτώ στους δέκα αποδίδουν μεταξύ άλλων τον οργασμό τους στις εκπομπές με χιούμορ, σάτιρα και γέλιο.Σε ευρωπαϊκές έρευνες αλλά και σε προηγούμενη έρευνα της ΕΜΑΣ είχε επισημανθεί η αρνητική επίδραση του χρόνου τηλεθέασης και της ερωτικής διάθεσης με ποσοστό αποχής 17% σε όσους έβλ
Keywords
Τυχαία Θέματα