Facebook – Twitter: «Στόχος» των μεγάλων εταιρειών

  Τον τελευταίο καιρό αυξάνονται ολοένα και περισσότερο οι «fan pages» και οι λογαριασμοί μεγάλων εταιρειών στα κοινωνικά δίκτυα.
Φυσικά ο λόγος είναι η διαφήμιση και το γεγονός ότι είναι δωρεάν αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Η κάθε εταιρεία μπορεί εύκολα να πληρώσει στο μεγαθήριο που λέγεται facebook και να βάλει μια διαφήμιση, η οποία θα εμφανίζεται στη δεξιά πλευρά του προφίλ κάθε χρήστη. Αρκεί, όμως, αυτό;

Αποδεδειγμένα μία Fan
Page ή ένας λογαριασμός στο twitter αποφέρει περισσότερα κέρδη. Η κάθε εταιρεία μπορεί να βάλει το προϊόν της ή κάποιο νέο στη σελίδα της και ο κάθε χρήστης μπορεί πατώντας απλώς «share» ή στα ελληνικά «κοινοποίηση» να το διαδώσει στους φίλους του και πάει λέγοντας. Επιπλέον σε κάθε ανάρτηση ο αναγνώστης βλέπει συνεχώς το όνομα της εταιρείας η οποία περνάει υποσυνείδητα στο μυαλό του. Αντίστοιχα λειτουργεί και το twitter όπου με ένα retweet όλα διαδίδονται με αστραπιαία ταχύτητα.

Γιατί λοιπόν μια εταιρεία να πληρώσει για να βάλει μια διαφήμιση, αφού μπορεί αν κάνει την ίδια δουλειά, πολλές φορές και καλύτερη, φτιάχνοντας δωρεάν μια Fan Page;

dete.gr


Keywords
Τυχαία Θέματα