H νέα BMW Σειρά 1

Μεγαλύτερη σε διαστάσεις, με τούρμπο κινητήρες 1,6 λίτρων και πλούσιες τεχνολογίεςΠερνώντας πλέον στη νέα της γενιά, η Σειρά 1 δείχνει σαφώς πιο ώριμη και πιο ολοκληρωμένη, έχοντας αναβαθμιστεί σε όλους τους τομείς για τους οποίους η BMW είχε δεχθεί κάποια σχετική κριτική. Δηλαδή κυρίως, στις διαθέσιμες επιλογές κινητήρων βενζίνης και στους χώρους για επιβάτες.

Ταυτόχρονα, έχει πλέον μεγαλώσει και σε διαστάσεις. Σε σχέση με την προκάτοχό της έχει, 85 χιλιοστά μεγαλύτερο
μήκος (συνολικά 4.324 χλστ.), μεταξόνιο μακρύτερο κατά 30 χλστ. (συνολικά 2.690 χλστ.), μπροστινό μετατρόχιο πιο πλατύ κατά 51 χλστ. και πίσω κατά 72 χλστ.

Βέβαια, ως γνήσια BMW, η νέα Σειρά 1 φέρει και αρκετά υψηλή τεχνολογία, με συστήματα από μεγαλύτερες κατηγορίες. Μεταξύ άλλων, αυτά περιλαμβάνουν την επιλογή για οικονομική οδήγηση (σύστημα Eco Pro) που αποτελεί πραγματικό σύμβουλο για τον οδηγό προκειμένου να βελτιώνει τις περιβαλλοντικές του επιδόσεις.

Επίσης, διαθέτει τις εξελιγμένες λειτουργίες της εφαρμογής ConnectDrive (ψυχαγωγία, πλοήγηση, κινητή τηλεφωνία, ακόμα και internet). Το γερμανικό μοντέλο ενσωματώνει και εξελιγμένα συστήματα ασφαλείας, όπως είναι η προειδοποίηση για ακούσια αλλαγή λωρίδας ή επικείμενης σύγκρουσης.

Εν τω μεταξύ, ενδιαφέρον παρουσιάζουν και τα εξοπλιστικά επίπεδα της Σειράς 1 που θα μπορεί να αποκτηθεί και σε, περισσότερο εξατομικευμένες εκδόσεις, Urban και Sport με διαφορετικό στιλ και εξοπλιστικά χαρακτηριστικά.

Κινητήρες – Επιτέλους μικρά τούρμπο
Μπορεί οι κινητήρες βενζίνης που είχε μέχρι σήμερα η Σειρά 1 να ήταν οικονομικοί, τους έλειπε όμως η «τσαχπινιά». Πλέον αυτό δεν ισχύει, αφού το νέο 5θυρο μικρομεσαίο BMW, θα προσφέρεται με δύο βενζινοκίνητα μοτέρ τούρμπο, άμεσου και υψηλής πίεσης ψεκασμού, τεχνολογίας TwinPower Turbo με χωρητικότητα 1,6 λίτρων που θα τα δούμε σε εκδόσεις 116i με 136 ίππους και 118i με 170 ίππους.

Φυσικά, υπάρχουν και εξελιγμένοι πετρελαιοκινητήρες 2,0 λίτρων με 116, 143 και 184 ίππους. Όλα τα μοτέρ συνδυάζονται με χειροκίνητο ή προαιρετικά με νέο αυτόματο σειριακό κιβώτιο 8 σχέσεων αλλά και με εφαρμογές εξοικονόμησης ενέργειας EfficientDynamics, όπως το start/stop.

Στην πράξη, ο 1.600άρης τούρμπο αποδεικνύεται πολύ ικανός κινητήρας, χαρίζοντας στη Σειρά 1 καλές επιδόσεις. Παράγει χαμηλά επίπεδα θορύβου και έχει πολύ γραμμική λειτουργία.

Εσωτερικό – Παραδοσιακή ποιότητα
Όπως είναι αναμενόμενο, το εσωτερικό της νέας BMW Σειρά 1 διακρίνεται για το premium ύφος του. Έχει πολύ ποιοτικά μαλακά, σχεδόν στο σύνολό τους, υλικά με κορυφαίο για την κατηγορία φινίρισμα. Σχεδιαστικά, δεν ενθουσιάζει. Από πλευράς εργονομίας, το επίπεδο είναι υψηλό, όπως άλλωστε συμβαίνει και με τη συναρμολόγηση.

Ο πίνακας οργάνων είναι ιδιαίτερα ευανάγνωστος και η θέση οδήγησης πολύ καλή. Ο εξοπλισμός του αυτοκινήτου περιλαμβάνει και σταθερή, εξελιγμένης τεχνολογίας, οθόνη πληροφόρησης του οδηγού και απεικόνισης των εφαρμογών του πολυσ
Keywords
Τυχαία Θέματα