AUDI: Οι τέσσερις κύκλοι της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας και ο συμβολισμός τους

Το 1921, η Audiwerke AG εξέπληξε τον κόσμο του αυτοκινήτου παρουσιάζοντας το νέο Audi 14/50 hp Type K, το πρώτο γερμανικό αυτοκίνητο με το τιμόνι στα αριστερά. Με αυτήν την κίνηση, η Audi άπλωσε το δίχτυ της πέρα από την τεχνολογία κινητήρων και αναρτήσεων και ξεκίνησε να δραστηριοποιείται εντονότερα στους τομείς της ασφάλειας οδήγησης και της ευκολίας χρήσης.
Ακολούθησε το Type M, με έναν 6-κύλινδρο κινητήρα, το 1923 και το 1927 παρουσιάστηκε το πρώτο 8-κύλινδρο
μοντέλο Audi, το Audi Imperator. Τον Αύγουστο του 1928, ο Jörgen Skafte Rasmussen, ιδιοκτήτης της Zschopauer Motorenwerke/DKW, απέκτησε ένα πλειοψηφικό μερίδιο στην Audiwerke AG και το επόμενο έτος συγχώνευσε την εδρεύουσα στο Zwickau εταιρία με τη δική του επιχειρησιακή ...
αυτοκρατορία. Με το ξεκίνημα της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης, τον Οκτώβριο του 1929, οι πωλήσεις μεγάλων μοντέλων αυτοκινήτων με κινητήρες έξι ή οκτώ κυλίνδρων κατέρρευσαν. Ο Rasmussen αντέδρασε επιφορτίζοντας την Audi με την ανάπτυξη ενός μι
Keywords
Τυχαία Θέματα