Astra ecoFLEX 1.7 CDTI turbo 130hp

Τα μοντέλα πολύ χαμηλών εκπομπών CO2 συνήθως φέρουν κινητήρες μικρής έως μέτριας ιπποδύναμης. Τα μειωμένα επίπεδα κατανάλωσης και ρύπων συνήθως παραπέμπουν σε χαμηλές - μέτριες επιδόσεις. Η Opel διαφέρει και απαντά στην πρόκληση με ισχυρές εκδόσεις ecoFLEX. Και ενώ τα ανταγωνιστικά μοντέλα χαμηλών εκπομπών CO2 στη μικρομεσαία κατηγορία γενικά παράγουν περίπου 77 kW/105 hp, το νέο Astra ecoFLEX εφοδιάζεται με τον 1.7 CDTI turbo-diesel
96 kW/130 hp. Το Astra ecoFLEX πλαισιώνει το επιτυχημένο Insignia ecoFLEX (118 kW/160 hp) και το Corsa ecoFLEX (70 kW/95 hp) στη γκάμα των δυναμικών & οικονομικών μοντέλων Opel.
Το νέο πεντάθυρο Astra ecoFLEX καταναλώνει μόλις...
3,7 l diesel /100 km στο μικτό κύκλο. Με εκπομπές CO2 μόλις 99 g/km θεωρείται το πιο οικονομικό και το πιο οικολογικό Opel Astra όλων των εποχών. Με 96 kW/130 hp, μέγιστη ροπή 300 Nm και εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο, η νέα πράσινη ναυαρχίδα της μικρομεσαίας κατηγορίας εγκαινιάζει πρότυπα επιδόσεων και οδηγικής απόλαυσης στο σημαντικότερο τμήμα της Ευρωπαϊκής αγοράς αυτοκινήτου.
«Το νέο Astra ecoFLEX είναι ένα ακόμα ορόσημο στην προσπάθεια της Opel να ηγηθεί της βιομηχανίας με μοντέλα χαμηλής κατανάλωσης και μειωμένων περιβαλλοντικών επιπτώσεων, προσφέροντας παράλληλα θαυμάσιες επιδόσεις και οδηγική απόλαυση» σχολιάζει ο Karl-Friedrich Stracke, CEO της Opel. «Θα συνεχίσουμε την εφαρμογή αυτής της στρατηγικής που περιλαμβάνει το λανσάρισμα τεσσάρων νέων μοντέλων ecoFLEX το επόμενο εξάμηνο, καθώς και του επαναστατικού, ηλεκτρικού Ampera, του οποίου οι παραδόσεις θα ξεκινήσουν μέχρι το τέλος της χρονιάς.
Πέραν του συστήματος κίνησης του Astra ecoFLEX με τη υψηλή θερμοδυναμική απόδοση, τα μέτρα μείωσης της κατανάλωσης ενέργειας και καυσίμου – και κατ’ επέκταση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα – περιλαμβάνουν ανάκτηση ηλεκτρικής ενέργειας μέσω πέδησης, ενεργά αεροδυναμικά εξαρτήματα και μειωμένη αντίσταση κύλισης. Όλα αυτά τα μέτρα επιτυγχάνουν μείωση εκπομπών CO2 (μείον 20 g/km) και κατανάλωσης (μείον 0,8 l/100 km) κατά 17% συγκριτικά με το βασικό μοντέλο Astra 1.7 CDTI.
Ένα νέο σύστημα διαχείρισης κινητήρα σχεδιασμένο αποκλειστικά από τους μηχανικούς της Opel για τη μονάδα common-rail 1.7 λίτρων διασφαλίζει κορυφαία απόδοση. Η μέγιστη ροπή των 300 Nm είναι διαθέσιμη από τις 2.000 μέχρι τις 2.500 rpm. Η μειωμένη αναλογία συμπίεσης – σε συνδυασμό με ένα νέο σύστημα πολλαπλού ψεκασμού που εκτελεί μέχρι οκτώ ψεκασμούς ανά κύκλο στα 1.800 bar – βελτιώνει τη διαδικασία καύσης και μειώνει την κατανάλωση. Σ’ αυτό συμβάλλει και ο νέος υπερσυμπιεστής μεταβλητής γεωμετρίας που παρέχει ακριβή έλεγχο πίεσης υπερπλήρωσης χάρη στην πρόσθετο αισθητήρα ανάδρασης θέσης.
Ένα τροποποιημένο σύστημα εμβόλων μειώνει την κατανάλωση χάρη στη μειωμένη τριβή. Η συνθετική αδαμάντινη επίστρωση στα υδραυλικά ωστήρια και τους πείρους των εμβόλων, αλλά και τα αντιτριβικά ελατήρια εμβόλων, συμβάλλουν στην περαιτέρω μείωση απωλειών λόγω της τριβής και κατ’ επέκταση της φθοράς των κινούμενων εξαρτημάτων
Keywords
Τυχαία Θέματα