DAIHATSU: ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΑΓΟΡΑ

Οι λόγοι που οδήγησαν την κατασκευάστρια εταιρεία στην απόφαση της αυτή είναι οικονομικοί και οφείλονται κατά κύριο λόγο στην οικονομική κρίση και την ισχυροποίηση του YEN, που έκαναν ασύμφορη την εξαγωγή και προώθηση των αυτοκινήτων DAIHATSU στην Ευρώπη.
Το YEN άρχισε να ανατιμάται τους τελευταίους μήνες του 2008, και συνέχισε να ανατιμάται κάθετα έως σήμερα, ιδιαίτερα δε από τα μέσα του έτους 2010. Το Ευρώ σήμερα ισούται με 110 ΥEN, έχοντας φθάσει
στο χαμηλότερο σχεδόν επίπεδο ισοτιμίας τα τελευταία 9 χρόνια. Η αντίστοιχη ισοτιμία Ευρώ / ΥEN στα μέσα του 2010 ήταν 135 ενώ το 2008, 170. Όπως είναι προφανές, η συνολική ανατίμηση του ΥΕΝ στο διάστημα  αυτό έφθασε στο 55%.
Συνεπεία τούτου, οι εξαγωγές οχημάτων στην Ευρώπη έγιναν μη βιώσιμες, περιορίζοντας έτσι τα ...κέρδη της εταιρείας. H δυσμενής αυτή κατάσταση επιβαρύνθηκε περαιτέρω από το υψηλό κόστος που απαιτείται για την εξέλιξη των αυτοκινήτων και την συμμόρφωσή τους με τις ολοένα αυστηρότερες προδιαγραφές της Ευρω
Keywords
Τυχαία Θέματα