Porsche Panamera S Hybrid

Η υβριδική κίνηση είναι κατά κανόνα συνυφασμένη με οχήματα πόλης ή μικρομεσαία και όχι με λιμουζίνες, πολύ περισσότερο δε όταν μιλούμε για κατασκευαστές αυτοκινήτων υπερυψηλών επιδόσεων. Η Porsche λοιπόν σε ευθεία αναλογία με τα κελεύσματα των καιρών παρουσίασε στη Διεθνή έκθεση της Γενεύης (3-13 Μαρτίου) την υβριδική εκδοχή της λιμουζίνας της.
Το αυτοκίνητο δεν παρουσιάζει σημαντικές οπτικές διαφοροποιήσεις σε σχέση με τα συμβατικά θερμικά αδέλφια του, με τις διαφορές να υφίστανται ως είθισται σε αυτές τις περιπτώσεις στον μηχανολογικό
τομέα.
Η θερμική μηχανή που εφοδιάζει το όχημα είναι μία αλουμινένια, άμεσου ψεκασμού, εξακύλινδρη, με κάθετη περιεχόμενη γωνία κυλίνδρων, μηχανικά υπερπληρωμένη με συμπιεστή Roots η οποία αποδίδει 333 ίππους και 440Νm ροπής, ενώ παρουσιάζει και υψηλή συμπίεση της τάξεως 10.5 :1. Για τους παρατηρητικούς ο κινητήρας είναι ο ίδιος που εφοδιάζει και το Audi S4.
Μεταξύ του θερμικού κινητήρα και του κιβωτίου παρεμβάλλεται ένας ηλεκτροκινητή
Keywords
Τυχαία Θέματα