Η Hyundai παρουσίασε το νέο τρόπο σκέψης της στην Έκθεση Αυτοκινήτου του 2011 στη Σεούλ

Η Hyundai αποκάλυψε το FCEV sedan concept επόμενης γενιάς «Blue2» και το Sonata Hybrid Πρωτοποριακές οικολογικές τεχνολογίες και τεχνολογίες τηλεματικής μας δείχνουν το μέλλον της Hyundai Σε ξεχωριστό περίπτερο η εταιρεία παρουσίασε την τελευταία λέξη της
τεχνολογίας εμπορικών οχημάτων της Hyundai Η Hyundai Motor Company, η μεγαλύτερη εταιρεία κατασκευής αυτοκινήτων της Νότιας Κορέας, παρουσίασε σε ολόκληρο τον κόσμο το «νέο τρόπο σκέψης» της που αντικατοπτρίζεται στα προϊόντα, στις τεχνολογίες και στις υπηρεσίες της, στο πλαίσιο της Έκθεσης Αυτοκινήτου του 2011 στη Σεούλ, η οποία είχε ως κεντρικό της θέμα την «Εξέλιξη, Πράσινη Επανάσταση επί των 4 Τροχών» (Evolution, Green Revolution on Wheels).
Η Hyundai προέβη στα αποκαλυπτήρια του τελευταίου οικολογικού δημιουργήματος της, του concept car Blue2 (που προφέρεται «Blue square»), ουσιαστικά του πρώτου ηλεκτρικού οχήματος κυψελών καυσίμου υδρογόνου (FCEV) τύπου...σεντάν της εταιρείας. Η εταιρεία παρουσίασε επίσης στην ιδιαίτερη πατρίδα της το πρώτο της υβριδικό όχημα που «καίει» και βενζίνη, το Sonata Hybrid. Κυρίως όμως, η εταιρία εφάρμοσε στην πράξη καθ’ όλη τη διάρκεια της έκθεσης το νέο της προσανατολισμό που συνοψίζεται στη φράση New Thinking. New Possibilities. («Νέος Τρόπος Σκέψης. Νέες Προοπτικές.») και όλα αυτά μέσα από το περίπτερο της που σχεδιάστηκε με κύριο μέλημα τον ίδιο τον καταναλωτή, διαθέτοντας διασκεδαστικές παρουσιάσεις αλλά και την τελευταία λέξη στις τεχνολογίες του μέλλοντος.
«Στόχος μας δεν είναι να αποτελέσουμε τη μεγαλύτερη εταιρεία κατασκευής αυτοκινήτων, αλλά την πιο αγαπητή. Θέλουμε οι πελάτες μας να μας θεωρούν πάντα έναν αξιόπιστο συνεργάτη, να βασίζονται σε εμάς για να υποστηρίξουμε την ευτυχία τους και όχι να είμαστε μία εταιρεία που επιδιώκει τα δικά της συμφέροντα και μόνο», δήλωσε ο κύριος S.S.Υang, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Hyundai Motor. «Δεν θα πάψουμε ποτέ να προσφέρουμε προϊόντα παγκόσμιας κλάσης και ύψιστης ποιότητας και δεν θα παρεκκλίνουμε ποτέ από το στόχο μας: να ξεπεράσουμε τις δυσκολίες της αγοράς και να τις μετατρέψουμε σε ευκαιρίες, ακούγοντας παράλληλα, προσεκτικά αλλά και ταπεινά, τα όσα μοιράζονται μαζί μας οι πελάτες μας.» Συγκεκριμένα, η Hyundai θα εστιάσει «στη βελτίωση της ποιότητας, στη δημιουργία νέων αξιών μέσα από το νέο τρόπο σκέψης και στην ανάπτυξη προηγμένων τεχνολογιών φιλικών προς το περιβάλλον, συμβάλλοντας με αυτό τον τρόπο σε μία κοινωνία πιο πράσινη από ποτέ», συμπλήρωσε ο κύριος Yang.

Blue2
Η Hyundai Motor πραγματοποίησε τα παγκόσμια αποκαλυπτήρια του νέου concept car της, του Blue2 (με την κωδική ονομασία HND-6), ενός FCEV μεσαίου μεγέθους που θα αποτελέσει το πρωτότυπο για τα μελλοντικά σεντάν. Η ονομασία «Blue2» αποτελεί συνδυασμό του οικολογικού προϊόντος της Hyundai «Blue Drive» και του αριθμού «2» από το H2, το σύμβολο του υδρογόνου.
Με απώτερο στόχο την κατάκτηση της κορυφής στην αγορά των FCEV από πολύ νωρίς, το Blue2 διαθέτει ένα ηλεκτρικό σύστημα κυψελών καυσίμου υδρογ
Keywords
Τυχαία Θέματα