Βραστά κολοκυθάκια και για τους πιλότους της F1!

Τελικά αποφασίστηκε από τις ομάδες η χρήση του KERS, ενός μηχανισμού που αξιοποιεί την κινητική ενέργεια του οχήματος κατά την επιβράδυνση, αποθηκεύοντάς την και χρησιμοποιώντας την κατά την επιτάχυνση, αυξάνοντας τους διαθέσιμους ίππους. Η προσπάθεια ενσωμάτωσης του KERS στα μονοθέσια ήταν αρκετά χρονοβόρα λόγω των αντιρρήσεων πολλών ομάδων.
Οι διαφοροποιήσεις που επιφέρει στο σχεδιασμό είναι αρκετές. Η αλλαγή του κέντρου...βάρους των οχημάτων αντιμετωπίζεται με την προσθήκη τεχνιτών βαριδίων (έρμα) που θα μετατοπίσουν το βάρος πιο χαμηλά. Αν και αυξήθηκε το επιτρεπόμενο βάρος των μονοθέσιων,
αναμένεται οι ομάδες να απαιτήσουν από τους οδηγούς να συμβάλουν κι αυτοί χάνοντας σωματικό βάρος (κάτι που δεν ξέρω πώς μπορεί να γίνει χωρίς να επιρρεάσει την υγεία τους μακροπρόθεσμα, αφού έτσι κι αλλιώς, ήδη, επιδιώκουν να το έχουν στα χαμηλότερα δυνατά επίπεδα).
Σε γενικές γραμμές η FIA προσπαθεί αρκετά για την προσαρμογή του αθλήματος στα νέα οικονομικά και οικολογικά δεδομένα (
Keywords
Τυχαία Θέματα