6 χρήσιμα tips για το κινητό σου...

15:41 6/9/2011 - Πηγή: 24wro
Τι να κάνω όταν δεν έχω σήμα...
Σε ποιο δίκτυο ανήκει ο αριθμός που με πήρε; Άγνωστες λειτουργίες και πληροφορίες που θα σού φανούν χρήσιμες στις διακοπές!






Μπορεί να αντμετωπίζουμε καθημερινά διάφορα μικροπροβληματάκια με το κινητό μας. Από το να μην έχουμε καλό σήμα και να πήραμε μια ελαττωματική συσκευή, μέχρι να βρεθούμε σε μια κατάσταση ανάγκης και να μην ξέρουμε που να απευθυνθούμε. Για αυτά, καθώς και για άλλα έχουμε κάποιες μικρές και πρακτικές πληροφορίες.
Δεν έχω καλό σήμα! Όταν έχουμε πρόβλημα με το σήμα του κινητού μας μια πρώτη κίνηση
που μπορούμε να κάνουμε για να βελτιωσουμε την ισχύ του είναι να απενεργοποιήσουμε το 3G από το κινητό μας (εφόσον βέβαια έχουμε 3G συσκευή). Αυτό γίνεται μεταβαίνοντας από το Αρχικό Μενού της συσκευής, στις Ρυθμίσεις Δικτύου, έπειτα Λειτουργία Δικτύου και επιλέγουμε Μόνο GSM (σε ορισμένες συσκευές αντί για ρυθμίσεις δικτύου επιλέγουμε Συνδεσιμότητα από το Αρχικό Μενού). Eάν και μετα από αυτό δεν εξασφαλίσουμε μια ανεκτή ποιότητα επικοινωνίας, ίσως έχει έλθει η ώρα να αλλάξουμε δίκτυο!
Σε ποιο δίκτυο ανήκει ο αριθμός που καλώ? Επειδή η φορητότητα έχει γίνει της μόδας πλέον, δεν ξέρουμε σε ποιο δίκτυο ανήκει το κάθε νούμερο. Και επειδή και τα Unlimited προγράμματα είναι της μόδας είναι εύκολο να την πατήσουμε και να θεωρήσουμε ότι καλούμε από τα απεριόριστα λεπτά μας έναν αριθμό που έχει το πρόθεμα του δικτύου μας μεν, αλλά μπορεί να έχει μεταφερθεί σε άλλο δίκτυο και να μην ισχύει το απεριόριστο. Η λύση λέγεται 1292. Στέλνοντας ένα sms σε αυτό το τετραψήφιο με περιεχόμενο τον αριθμό για τον οποίο ενδιαφερόμαστε να μάθουμε που ανήκει, μας έρχεται μια απάντηση με sms που μας ανακοινώνει την πληροφορία. Η χρέωση είναι ενός απλού μηνύματος που δεν αφαιρείται όμως από τυχόν δωρεάν sms που μπορεί να έχουμε στο πακέτο μας.
Αγόρασα μια ελαττωματική συσκευή. Μπορώ να την αντικαταστήσω? Όταν αγοράζουμε μια καινούργια συσκευή κινητού (ή την αποκτούμε χρησιμοποιώντας την επιδότησή μας) 2 πράγματα ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να πετάμε ποτέ: την απόδειξη αγοράς – δηλαδή την εγγύηση – και το κουτί της συσκευασίας όπου εδώ συμπεριλαμβάνονται και όλα όσα περιέχει, ακόμα και το συρματάκι που δένει το καλώδιο του φορτιστή! Στις περιπτώσεις που η συσκευή είναι ελαττωματική εξαρχής θα πρέπει να προσέξουμε το εξής: χρειάζεται να απευθυνθούμε άμεσα σε κατάστημα προκειμένου να χαρακτηριστεί ως DOA ( Dead On Arrival ) και να γίνει άμεση αντικατάσταση. Για να μπορέσει να χαρακτηριστεί ως DOA μια συσκευή πρέπει να συντρέχει μια βασική προυπόθεση: η χρήση της από εμάς να είναι σχεδόν μηδαμινή (οι περισσότεροι κατασκευαστές ορίζουν ότι μια συσκευή μπορεί να χαρακτηριστεί ως DOA, αν δεν την έχουμε χρησιμοποιήσει για πλέον των 30 λεπτών ομιλίας και ταυτόχρονα αν δεν έχουν περάσει και 7 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία αγοράς της). Αν τελικά χαρακτ
Keywords
Τυχαία Θέματα