Ανεβαίνει αντί να πέφτει ο πληθωρισμός – Στο 4,5% έφτασε τον Μάρτιο

22:50 8/4/2011 - Πηγή: 24wro
Σύμφωνα με την Στατιστική Αρχή, από τη σύγκριση του Γενικού Δείκτη Τιμών Καταναλωτή...
του Μαρτίου 2011, προς τον αντίστοιχο Δείκτη του Μαρτίου 2010, προκύπτει αύξηση 4,5%, έναντι αύξησης 3,9%, που σημειώθηκε κατά την ίδια σύγκριση του έτους 2010 προς το 2009.


Ο Γενικός Δείκτης κατά το μήνα Μάρτιο 2011, σε σύγκριση με το Φεβρουάριο 2011, παρουσίασε αύξηση 3,3%, έναντι αύξησης 3,1% που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση του προηγούμενου έτους.

Ο μέσος Δείκτης του δωδεκαμήνου Απριλίου 10 Μαρτίου 11, σε σύγκριση προς τον ίδιο Δείκτη
του δωδεκαμήνου Απριλίου 09 Μαρτίου 10, παρουσίασε αύξηση 5,1%, έναντι αύξησης 1,6%, που σημειώθηκε κατά τα αντίστοιχα προηγούμενα δωδεκάμηνα.

Σύγκριση Μαρτίου 2011, με Φεβρουάριο 2011

Η αύξηση του Γενικού Δείκτη Τιμών Καταναλωτή, κατά 3,3% το μήνα Μάρτιο 2011, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο Δείκτη του Φεβρουαρίου 2011, προήλθε από τις ακόλουθες μεταβολές:

1. Από τις αυξήσεις των δεικτών :

α) Κατά 0,3% της ομάδας ‘’ Διατροφή και μη αλκοολούχα ποτά ‘’, λόγω αύξησης , κυρίως, των τιμών στα φρούτα νωπά, πατάτες νωπές. Μέρος της αύξησης αυτής αντισταθμίστηκε από τη μείωση της τιμής του ελαιολάδου.
β) Κατά 0,8% της ομάδας ‘’ Αλκοολούχα ποτά και καπνός ‘’, λόγω αύξησης, κυρίως, των τιμών των τσιγάρων.
γ) Κατά 37,5% της ομάδας ‘’ Ένδυση και υπόδηση‘’, λόγω επαναφοράς των τιμών των ειδών ένδυσης και υπόδησης στα επίπεδα πριν από τις γενικές χειμερινές εκπτώσεις.
δ) Κατά 1,7% της ομάδας ‘’ Στέγαση ‘’, λόγω αύξησης των τιμών, κυρίως, στο πετρέλαιο θέρμανσης.
ε) Κατά 4,7% της ομάδας ‘’ Διαρκή αγαθά - Είδη νοικοκυριού και υπηρεσίες ‘’, λόγω επαναφοράς των τιμών στα επίπεδα πριν από τις γενικές χειμερινές εκπτώσεις.
στ) Κατά 1,2% της ομάδας ‘’ Μεταφορές‘’, λόγω αύξησης, κυρίως, των τιμών των καυσίμων αυτοκινήτου (βενζίνης).
ζ) Κατά 1,6% της ομάδας ‘’ Άλλα αγαθά και υπηρεσίες ‘’, λόγω της επαναφοράς των τιμών των ειδών ταξιδίου και προσωπικών ειδών στα επίπεδα πριν από τις γενικές χειμερινές εκπτώσεις, καθώς και λόγω αύξησης των τιμών των ασφαλίστρων μεταφορών.

2. Από τη μείωση του δείκτη :

Κατά 0,2% της ομάδας ‘’ Ξενοδοχεία - Καφέ - Εστιατόρια ‘’, λόγω μείωσης, κυρίως, των τιμών ξενοδοχείων.
 
Σύγκριση Μαρτίου 2011, με Μάρτιο 2010

Η αύξηση του Γενικού Δείκτη Τιμών Καταναλωτή, κατά 4,5% το μήνα Μάρτιο 2011, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο Δείκτη του Μαρτίου 2010, προήλθε από τις ακόλουθες μεταβολές των δεικτών:

1. Από τις αυξήσεις των δεικτών :

α) Κατά 2,5% της ομάδας ‘’ Διατροφή και μη αλκοολούχα ποτά ‘’, λόγω αύξησης των τιμών, κυρίως, στα είδη : δημητριακά και παρασκευάσματα, κρέατα γενικά, ψάρια νωπά, γαλακτοκομικά και αυγά, πατάτες νωπές, λαχανικά νωπά, γλυκά-ζαχαρωτά. Μέρος της αύξησης αυτής αντισταθμίστηκε από τη μείωση των τιμών στα φρούτα νωπά.
β) Κατά 19,9% της ομάδας ‘’ Αλκοολούχα ποτά και καπνός ‘’, λόγω αύξησης των τιμών των τσιγάρων, καθώς
Keywords
Τυχαία Θέματα