Δεν σας φθάνει ο χρόνος; Διαβάστε εδώ...

00:30 13/4/2011 - Πηγή: 24wro

Μάθετε πώς να διαχειρίζεστε σωστά το χρόνο σας για να επιτυγχάνετε τα καλύτερα δυνατά αποτέλεσματα...



τόσο στην επαγγελματική, όσο και στην προσωπική σας ζωή.

Ο χρόνος είναι χρήμα, λέει μια παροιμία και αυτό επιβεβαιώνεται καθημερινά. Όλοι γνωρίζουμε τη σημασία του χρόνου, της τήρησης των προθεσμιών και τη συμβολή τους, τόσο στις επαγγελματικές, όσο και στις διαπροσωπικές μας σχέσεις, αλλά δε μας είναι πάντα εύκολο να τηρούμε τα χρονοδιαγράμματα.

Έρευνες έχουν αποδείξει ότι πολλά άτομα δυσκολεύονται ιδιαίτερα να διαχειριστούν το χρόνο τους, γεγονός
που τους δημιουργεί αρκετά προβλήματα.

Λέγοντας «διαχείριση χρόνου», εννοούμε οτιδήποτε μπορεί να μας επιτρέψει να αξιοποιήσουμε το χρόνο μας όσο το δυνατόν καλύτερα, φέρνοντας τα καλύτερα αποτελέσματα. Πρόκειται για ένα σύνολο αρχών, δεξιοτήτων και τρόπων που μας βοηθά να επιτυγχάνουμε τους στόχους μας εγκαίρως, να βάζουμε προτεραιότητες, να δουλεύουμε σωστά και συγκεντρωμένα και φυσικά να επιτυγχάνουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Συμβουλές για την καλύτερη διαχείριση του χρόνου

Ένα μεγάλο κομμάτι του δημιουργικού χρόνου κάθε ημέρας, μπορεί να χαθεί λόγω κακής διαχείρισης. Δείτε ποιες αλλαγές μπορείτε να κάνετε για να αυξήσετε το χρόνο που έχετε στη διάθεσή σας κάθε μέρα:

Να θέτετε ρεαλιστικούς στόχους: Θα πρέπει να συνειδητοποιήσετε ότι η ημέρα έχει 24 ώρες και όλα πρέπει να γίνουν μέσα σε αυτό το διάστημα. Μη θέτετε υπερβολικά υψηλούς στόχους που δε μπορείτε να πραγματοποιήσετε ή που μπορεί να σας οδηγήσουν να παραμελήσετε τον εαυτό σας.

Μη χάνετε το χρόνο σας: Βρείτε που σπαταλάτε πολύ χρόνο και προσπαθήστε να το διορθώσετε. Μπορεί να αγχώνεστε και να απασχολείστε με άσκοπες δραστηριότητες ή πράγματα που μπορεί να γίνουν και κάποια άλλη μέρα ή μέσα σε ένα Σαββατοκύριακο. Δείτε πού και πόσο χρόνο σπαταλάτε και προσπαθήστε να τον διαχειριστείτε ποιοτικά και αναλογικά με τη σημασία της κάθε εργασίας.

Αποφύγετε να κάνετε πολλά πράγματα μαζί: Αναγνωρίστε το γεγονός ότι το να κάνετε πολλά πράγματα μαζί, δε βγαίνει εύκολα σε καλό. Είναι καλύτερα να τα κάνετε ένα-ένα, έτσι ώστε να μπορείτε να επικεντρωθείτε σε ένα πράγμα τη φορά και να επιτύχετε καλύτερα αποτελέσματα.

Ιεραρχήστε τις εργασίες σας: Βάλτε προτεραιότητες, φτιάχνοντας μια λίστα με τις εργασίες σας σε ένα ημερολόγιο. Μοιράστε το χρόνο σας για κάθε μία από τις δραστηριότητές σας, ανάλογα με τη σημασία τους. Αυτό θα σας βοηθήσει να ολοκληρώσετε τις εργασίες σας εγκαίρως και θα σας δημιουργήσει ένα αίσθημα ικανοποίησης.

Χρησιμοποιήστε χρονόμετρο: Χρησιμοποιήστε χρονόμετρο για να τηρείτε τα χρονοδιαγράμματά σας ή βάλτε υπενθύμιση για σημαντικές δουλειές που δεν πρέπει να ξεχάσετε.

Οργανώστε τις υποχρεώσεις σας: Δείτε τι έχετε να κάνετε και οργανώστε τα με σωστή σειρά. Αν δεν ξέρετε ποιες είναι οι δουλειές σας, δε θα μπορέσετε ούτε να τις ιεραρχήσετε. Αν σας βολεύει, γράψτε τες
Keywords
Τυχαία Θέματα