Τα Social Media στο Champions League

10:27 25/9/2012 - Πηγή: 24wro
Η έναρξη του UEFA Champions League, της αναμφισβήτητα κορυφαίας διασυλλογικής...
ποδοσφαιρικής διοργάνωσης, σηματοδοτεί παράλληλα ένα σημαντικό βήμα για τα Social Media. Οι 32 μεγαλύτεροι σύλλογοι της Ευρώπης, κατακλυσμένοι από αστέρες, ρίχτηκαν στη μάχη με κοινό στόχο την κατάκτηση του ιστορικού τροπαίου.

Ο ανταγωνισμός όμως δεν περιορίζεται στις γραμμές του γηπέδου και στους αγωνιστικούς παράγοντες, αλλά αποτελεί και ένα μεγάλο στοίχημα ανάμεσα
στα μεγαλύτερα και πιο επιτυχημένα, εμπορικά σήματα του ποδοσφαιρικού χάρτη, στο πως χρησιμοποιούν τα Social Media για να συνδεθούν με τους φιλάθλους και να αναδείξουν το «προϊόν» τους στο παγκόσμιο κοινό.

Η αθλητική ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης Sportwist.com, παρουσίασε μια πολύ ενδιαφέρουσα ανάλυση σχετικά με το ποιος κερδίζει μέχρι σήμερα το παιχνίδι των Social Media. Τα στοιχεία λοιπόν δείχνουν ότι κατά την προηγούμενη σεζόν του Champions League, οι ομάδες είχαν συγκεντρώσει συνολικά 95 εκατομμύρια φίλους κοινωνικών μέσων δικτύωσης, ενώ φέτος αυτό το νούμερο εκτοξεύτηκε στα 185 εκατομμύρια - μια σαφής ένδειξη πώς τα ποδοσφαιρικά Social Media έχουν αναπτυχθεί εντυπωσιακά.
Πιο συγκεκριμένα τα στοιχεία αναφέρουν:
Οι φίλοι των 32 ομάδων που συμμετέχουν στο Champions League του 2012-2013 ανέρχονται σε 185 εκατομμύρια. 158 εκ εξ αυτών στο Facebook και 26,5 εκ στo Τwitter. Ένα χρόνο πριν ο αριθμός αυτός ήταν 95 εκατομμύρια ευρώ.Η ομάδα της Barcelona κυριαρχεί στον σχετικό πίνακα, με 47,3 εκ φίλουςΗ Barcelona μαζί με τη Real Madrid, δημιουργούν ένα σύνολο 85,6 εκ φίλων, το οποίο αντιστοιχεί στο ποσοστό 46,39% των συνολικών θαυμαστών όλων των ομάδων του Champions League στα Social MediaΚάθε ομάδα, έχει παρουσία και στο Facebook και στο Twitter, πλην της Manchester United η οποία απουσιάζει από το Twitter.Το Facebook εξακολουθεί να κυριαρχεί ως η πρώτη επιλογή καναλιού για τους ποδοσφαιρικούς συλλόγους - με το εκπληκτικό 158 εκ φίλων από το συνολικό 185 εκ.Ως αποτέλεσμα της τόσο έντονης ανταπόκρισης του κόσμου, η UEFA έχει αρχίσει να χρησιμοποιεί τα Social Media ως μέσο προώθησης, τόσο του Champions League όσο και του Europa League. Συγκεκριμένα η σελίδα της Champions League στο Facebook αριθμεί 3,1 εκ φίλους και η αντίστοιχη του Europa League σχεδόν 1 εκ φίλους, ενώ γίνεται προσπάθεια να ανεβάσουν και τα νούμερα του Twitter που κινούνται σε πιο χαμηλά επίπεδα.

moneypro.gr
Keywords
Τυχαία Θέματα