Το μυστήριο της Ομόνοιας λύθηκε
12:52 13/4/2011
- Πηγή: 24wro
Ύστερα από μια εβδομάδα η ερώτηση “ποιος έκανε την Ομόνοια παραλία;” βρήκε την απάντησή της...
Η Amita ήταν εκείνη που για διαφημιστικούς λόγους έβαλε στο τριπάκι τους κατοίκους της πρωτεύουσας και σε... εγρήγορση τους χρήστες των Social Media
Τελικά η παραλία στην Ομόνοια δεν ήρθε για να μείνει. Κρίμα, γιατί σαν ιδέα ήταν καλή και ενθουσίασε τόσο τους περαστικούς εκείνη τη μέρα (5 Απριλίου), όσο και τους χρήστες του internet που επί μέρες έκαναν like στα κείμενα που την αφορούσαν και τη μοιράζονταν με άλλους μέσω των Social
Media.
Και επειδή ούτε ο δήμος ήταν (που να βρει χρόνο και χρήμα για να κάνει κάτι τέτοιο;), ούτε κάποια περιβαλλοντική οργάνωση (όλες τους έχουν αφήσει στη μοίρα τους την κεντρικότερη πλατεία της Ελλάδας), η απάντηση στο “ποιος κρυβόταν πίσω από την παραλία της Ομόνοιας” είναι η εξής: η Amita.
Κάποιοι, αρκετοί, το είχαν καταλάβει πως κάποιο διαφημιστικό ήταν πίσω από όλα. Και όντως, αυτή η πρωτότυπη ιδέα ανήκε στην Amita που αποφάσισε να γυρίσει ένα σποτ στο κέντρο της Αθήνας, αφού πρώτα το είχε μεταμορφώσει σε αμμουδερή παραλία της Μυκόνου.
Το διαφημιστικό σποτ έχει αρχίσει να “παίζει” από το βράδυ της Τρίτης και πλέον το “μυστήριο” λύθηκε, ενώ έγινε σαφές ότι χίλιες φορές να ήταν παραλία η Ομόνοια, παρά πλατεία...
Η Amita ήταν εκείνη που για διαφημιστικούς λόγους έβαλε στο τριπάκι τους κατοίκους της πρωτεύουσας και σε... εγρήγορση τους χρήστες των Social Media
Τελικά η παραλία στην Ομόνοια δεν ήρθε για να μείνει. Κρίμα, γιατί σαν ιδέα ήταν καλή και ενθουσίασε τόσο τους περαστικούς εκείνη τη μέρα (5 Απριλίου), όσο και τους χρήστες του internet που επί μέρες έκαναν like στα κείμενα που την αφορούσαν και τη μοιράζονταν με άλλους μέσω των Social
Και επειδή ούτε ο δήμος ήταν (που να βρει χρόνο και χρήμα για να κάνει κάτι τέτοιο;), ούτε κάποια περιβαλλοντική οργάνωση (όλες τους έχουν αφήσει στη μοίρα τους την κεντρικότερη πλατεία της Ελλάδας), η απάντηση στο “ποιος κρυβόταν πίσω από την παραλία της Ομόνοιας” είναι η εξής: η Amita.
Κάποιοι, αρκετοί, το είχαν καταλάβει πως κάποιο διαφημιστικό ήταν πίσω από όλα. Και όντως, αυτή η πρωτότυπη ιδέα ανήκε στην Amita που αποφάσισε να γυρίσει ένα σποτ στο κέντρο της Αθήνας, αφού πρώτα το είχε μεταμορφώσει σε αμμουδερή παραλία της Μυκόνου.
Το διαφημιστικό σποτ έχει αρχίσει να “παίζει” από το βράδυ της Τρίτης και πλέον το “μυστήριο” λύθηκε, ενώ έγινε σαφές ότι χίλιες φορές να ήταν παραλία η Ομόνοια, παρά πλατεία...
Keywords
μυστήριο, μυστήριο, amita, media, ελλαδα, αθηνα, Καλή Χρονιά, βραδυ, δημος, εγινε, εγρηγορση, εβδομαδα, ιδεα, μοιρα, ομονοια, χρημα, amita, κειμενα, media, μεινει
Τυχαία Θέματα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Blogs
- Τα "έψαλλε" ο Στ. Μαλέλης στο "Super Star" !
- ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ Κώστας Μπέης - Μνημόνιο και Πρόεδρος Δημοκρατίας (video)
- Για τις "απάτες" στα κινητά τηλέφωνα
- ΠΑΝΑΓΙΑ η Σέργενα: Βόθωνας – Σαντορίνη
- Σχετικά με το "Γιατί ο Ελληνικός Στρατός δεν βοηθάει;"
- Συγκέντρωση του Συλλόγου Συνταξιούχων Εθνικής Τράπεζας
- Τι κάνει σήμερα ο Βαγγέλης Ρωχάμης;
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις 24wro
- Τελευταία Νέα 24wro
- Το μυστήριο της Ομόνοιας λύθηκε
- Οι Έλληνες φλερτάρουν απο το Facebook
- Ξεκίνησε η μεταφορά ραδιενεργού νερού από το εργοστάσιο της Φουκουσίμα
- ΔΙΑΒΑΣΤΕ: Πώς μας ληστεύουν στα Σουπερμάρκετ!
- Παίκτης της ΑΕΚ τις έφαγε για μία γυναίκα
- Αναποδογύρισαν περιπολικό στο Πέραμα!
- Βαλβέρδε: Όλα δείχνουν «ναι», περιμένει ο Κούπερ
- 11 κλασικά ψέματα σε μία σχέση
- Τσάμπιονς Λιγκ: Ώρα για εκδίκηση
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Blogs
- Δουλειά στο εξωτερικό: Βιογραφικό σημείωμα EURES (3)
- ΣΤΟ 1,70 ΕΥΡΩ ΤΟ ΛΙΤΡΟ Η ΜΕΣΗ ΤΙΜΗ ΤΗΣ ΑΜΟΛΥΒΔΗΣ
- Με επιτυχία έγινε η 10η Εβδομάδα Παιδικής Λογοτεχνίας στο Μόναχο
- Κυνηγάμε τις αποζημιώσεις
- Από 2 γίνονται 4 τα ποδήλατα στο Μετρό . . . Εκεί που έχει πάει η αμόλυβδη θα γίνουμε fit!
- Alter: Δραματική η κατάσταση!
- ΠΑΝΑΓΙΑ η Σέργενα: Βόθωνας – Σαντορίνη
- Ο σιωπών δοκεί συναινείν...
- Ιωάννινα: Τα ματ έξω από το Δημαρχείο...