Ανάπτυξη των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας

Η ταχύτατη ανάπτυξη των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας που πλέον καταλαμβάνουν μερίδιο αγοράς της τάξης του 15%, η διαφοροποίηση των καταναλωτικών προτύπων αλλά και η τιμολογιακή πολιτική των εταιρειών, συζητήθηκαν μεταξύ άλλων στο συνέδριο “Winning Together in Difficult Times”, που απευθύνονταν σε στελέχη επιχειρήσεων σούπερ μάρκετ και καταναλωτικών αγαθών. Δεν έλειψαν ωστόσο και οι αιχμές για τις παροχές που προσφέρουν οι προμηθευτικές επιχειρήσεις προς τα σούπερ μάρκετ, ζήτημα που έχει πυροδοτήσει κατά καιρούς
ισχυρές κόντρες μεταξύ των δυο μερών. Εκπρόσωποι προμηθευτικών επιχειρήσεων έκαναν λόγο για «παζάρι» που πρέπει να σταματήσει.


Σύμφωνα με τα στοιχεία ευρωπαϊκής έρευνας αγοράς που παρουσίασε ο κ. Louis-Michel Barbotin της SymphonyIRI, τα ιδιωτικής ετικέτας προϊόντα στην Ελλάδα αυξήθηκαν κατά 19,5% το 2010 έναντι του 2009 ενώ φέτος εκτιμάται ότι θα αυξηθούν σε ποσοστό 28%. Και σημείωσε πως οι καταναλωτές σε ποσοστό 44% τα αγοράζουν λόγω χαμηλής τιμής τους.
Keywords
Τυχαία Θέματα